Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Suss@ er gravid (hurra), men hvordan er det med dere andre? Jeg har ikm i dag , men ingen tr:) håpehåpe!!!! men har ikke helt trua..
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Hei hei! Jeg har IKM på søndag (tror jeg da), og nå har jeg ømme pupper, noe jeg aldri har før IKM (!!!) pluss at det stikker der nede og er småkvalm.... Merka ingenting før i går egentlig. Oioioi, jeg vet ikke om jeg tør å håpe for mye.....! Har du noen symptomer da, Kajada?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Litt stikking, men mest på høyre side(?) faktisk hatt litt halsbrann, luft (masse) i magen og ømme pupper... Men pleier ha ganske ømme pupper før mensen. Har også hatt litt murring, men det kan jo bety både det ene og det andre...har rett og slett ingen anelse..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Var ufattelig kvalm igår, men det var nok bare omgangssyke. Idag er formen litt bede. Tok en test idagmorges, den var negativ:( men ikm er ikke før i morgen eller overmorgen. Ellers føler jeg meg veldig trett om dagene.
Miraculix Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har også ikm idag, men har ingen symptomer eller noe... Men tr er jo heller ikke kommet, så er lov til å håpe...! :-)
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 IKM i går.. ingen tegn på at tanta er på vei, men har ikke helt troen.. tørr ikke ha det. Hadde tenkt til å teste i morgen, men tror jeg tester søndag.. Litt redd for å bli skuffet over utfallet..
Happy H Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Eg e ny her inne, visste ikkje om denne sidn... E i min 3 pp og teste svak positiv no nettop... Men eg tør ikkje bli glad eller håpe for mye for eg føle sånn at tanta e på vei.Veldig mensmurring og vond rygg. og d står en bør teste på nytt etter 48timer dersom svak positiv.. så eg får leve i håpet til då, så teste igjen Lykke til alle sammen som ikkje har testet endå.Kryssa fingre for dåkke alle sammen:)
flypapir Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Her går det sånn passe.... Har ikm i morgen (tror jeg). Har selvsagt fått omgangssyke, så dersom jeg er gravid så er det godt kamuflert... Men har jo hatt masse symptomer de siste ukene, så håpet er der! Tenkte å teste søndag el mandag dersom tr ikke har kommet... Lykke til alle sammen!!
TussiLussi Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Grrrrr. ....tanta kom sprudlende og fornøyd innom i dag med trillekofferten på slep og skal nok tilbringe noen dager her. Sukk, hadde troa her denne gangen også jeg !!! Vel, bedre lykke neste gang. Krysser fingerne for dere andre klem,
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Har vært kvalm i tre dager nå, ømme bryster, vondt i magen, vondt i hodet. Har ikm på søndag, tenkte jeg kanskje skulle ta en test i morgen. Jeg er så spent, vet ikke om jeg klarer å holde meg. Hva ville dere gjort, tatt en test eller ventet til søndag/mandag? ;o)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2007 Om du tester i morgen tidlig bør det vell slå ut? Jeg skal ikke teste før søndag og ikke tr kommer før da. (ikm i dag..) Er veldig sikker på å teste neg, men skal klare å vente. Ser ikke for meg at de testene kan vise to streker, men har jo hørt rykter om at det går, bare ikke sett det på seks år selv:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk tanta på tirsdag, men nå har hu plutselig reist igjen!!! Reiste i natt engang, evt seint i går kveld!! HERLIG:) Så deilig med ett kort besøk, det har ikke sjedd før:) Da er vi klare for å prøve på nytt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå