24timersmamma Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Har en 4 mnd gammel gutt som "gjerne" legger seg til formiddagsluren, men når ettermiddagsluren kommer er det et svare strev å få han ned i seng, uansett så trøtt han er. Noen som har tips som har funket?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Denne dytter jeg! Jeg har det akkurat likt med min lille... Prøver jeg å legge henne i vognen på balkongen "roper" hun av full hals. Når jeg legger henne der på formiddagen går det helt fint! Har forsøkt sengen hennes i dag, det ble mye roping da og gitt. Det eneste som hun synes er greit er å trille ute. Det kan jo ikke fortsette!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Da kan æ åsså dytte denna :-)
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Gutten min er litt sær på all soving på dagtid. Trøtt som fy, menmå overtales til å sove. Tok det opp med hs igår og det eneste hun hadde å si var: "da er det bare å trille tur..." Ingen hjelp å få når det ikke er natta som er problemet.. Vi får vandre i vei, ladies. Innen ungen lærer å gå har vi stålkondis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå