Gå til innhold

i gang?

gutt07<3spire*i*magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

i det siste har jeg hatt kraftige kynnere, vondt nederst i magen(mensmuringer), våknet om natta at jeg har hatt vondt i korsryggen (litt sånne tak), tror slimproppen har gått, hatt litt løs mage,går enda mer på do... blitt veldig hoven i føttene!! er det noe på gang tru? har termin i feb, men noen som tror at det er nært og kanskje vil føde i jan??

er i uke 35+5, og hode til babyen er festet!! vært det siden uke 33..

noen med svar??

klem fra,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter** dytter=)

Skrevet

Si det.... Har det slik selv, men proppen har ikke gått da..... Trenger ikke gå heller den da... Jeg har bare 5 dager igjen til termin...

Fortsetter det slik hos deg tviler jeg på at du går til feb.......

Skrevet

hodet fester seg alltid tidlig hvis det er første gang du venter barn..har hatt en del mensmurringer de siste ukene jeg også...kynnere osv...slimproppen har gått og jeg venter bare på at det skjer noe..dette er min andre...har bare 5 dager igjen nå..tror nok du må vente enda noen uker altså...jeg har hatt mensmurringer lenge..men nå har det gått mere over til kraftige rier imellom slagene...

Skrevet

du har akkurat de tegnene som jeg fikk da jeg fødte sist.og ikke mange dagene etter var han født. så virker som det er noe på gang. Lykke til... Missunner deg :)

Skrevet

go'gutten skal bli storebror: oki.. greit og vite=) når har du termin?

takk for svar!! og fra dere andre!!

Skrevet

hei. Jeg har termin først midten av mars, men fødte i uke 34 sist, så jeg bare venter på at ting skal begynne å skje. Har fått beskjed om at det kan begynne etterhvert snart. Jeg fikk aldri smerter i magen sist, kun ryggen og hadde en kjempe fin fødsel, uten særlig smerter. Gutten min veide 2,9 i uke 34 så han var stor og trengte ikke hjelp til noe annet ann gulsot.

Skrevet

oi, så bra da;) hehe... jeg har også en sterk følelse på at

h*n skal komme før;) så blir spennende=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...