theal Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Når jeg var på kontroll sist, fortalte jordmor at hvis en lå på gjennomsnittstreken i SF mål veide babyen mellom 3500- 4000. Har dette stemt på dere som har født før?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg lå ganske langt over den streken, var på ul og fikk beskjed om at jeg kunne vente meg en stoor baby. Så vi handla inn str 56... fikk svangerskapsforgiftning og ble satt igang 3 uker før termin. Da var jenta 2970... Med andre ord, hun ville ikke blitt stor uansett..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Nei det har ikke stemt med mine 3 tidligere svangerskap... Lå over men gutta veide ikke over 3500.....
Vikki ;o) Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg hadde SF-mål på 44 i uke 38 da jeg fødte, og han var 4160, så han ville blitt litt stor ved termin for lille meg.....;o))) (er tynn og liten, så det store målet hadde mye med hvordan babyen lå inni magen....Hadde tutemage...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå