Gå til innhold

Baby safe feeder, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Har kjøpt til mini men har ikke prøvd enda.

Hvordan vaske den? Må man bytte sånn pose etter hver gang?

Og hva putter dere inni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har nettopp kjøpt en sånn, har bare rukket å bruke den en gang, men har lånt en tidligere. Synes de er veldig smarte! Tulla her er snart året, men takler biter veldig dårlig, derfor er dette genialt for henne. Hun storkoser seg med den! Har hatt i eple og pære, men du kan sikkert stappe i hva som helst....:)

Ang rengjøring, så puttet vi den i oppvaskmaskinen, det gikk veldig fint. Man skal ikke bytte pose mellom hver gang, bare vaske den. Men du må sjekke posen før hver gang du skal bruke den, kan jo hende den slites eller at babyen biter hull ol....

Lykke til, blir nok en slager skal du se!:)

Skrevet

Vi har den. Har brukt den mye til kavring vi. Veldig populært nå som tennene kommer. Vi skyller den etter hver gang, og så tar vi den i vaskemaskinen hver gang vi setter den på.

Skrevet

Ja, vi er veldig fornøyd med den. Jenta vår på 8,5 mnd elsker den og honningmelon i er favoritten. Ellers har vi eple, pære, ananas i feederen. Du kan putte det du måtte ønske i den egentlig.

Vi skyller den ved bruk og vasker den i oppvaskmaskinen eller koker den sammens med flaskene hver dag.

Skrevet

Hvor får man kjøpt den?

Og hva er det? hehe....Sånn man kan putte mat dem kan gnage på?

Skrevet

Her har vi også sånn til jr på 7 mnd, har brukt den en måneds tid...

Vi har hatt i følgende:

Eple - godt

Banan - godt

Druer - litt ekstra godt ( men fikk litt vondt i magen etterpå tror jeg)

Brokkoli - godt

Svisker - godt (fikk det når han var hard i magen, bæsja etter det ;))

Fiskegrateng - jummi kjempegodt

Ananas og vaniljeis - hehe det var en stooor slager!

Gulrot (vanlig rå og raspet) - ikke spesielt godt noe av det!

Jeg vasker den gooodt med veldig varmt vann og såpe (synes de ser skikkelig ekle ut etter bruk. Innimellom koker jeg den sammen med smukker og noen ganger har jeg de i vaskemaskinen.

Skrevet

Du får kjøpt de på Baby Shop i alle fall. Vi kjøpte en dbl. med 4 nett og den kostet 167,- tror jeg...

Skrevet

Jeg kjøpte på Babyshop.

Er et nett man lukker (kan likne litt på en smukk uten smukke med nett liksom), man putter inn biter av ting man ønsker å gi barnet og slipper å tenke på at biter kan sette seg i halsen. Er genialt når barna klør i tenner/gommer...

Snuppa mi elsker pære i feederen, men har jo ikke smakt så mye annet enn eple, pære, banan og brød i den

Skrevet

Oj, sånn vil jeg og haaaa:)hehe.....

Han har jo så vondt i tennene, den må jo være genial:)

Og jeg da....Som er livredd for at han skal sette noe i halsen...Hmm....Løpe å kjøpe en sånn ja:)

Skrevet

Du kan kjøpe på :https://loevebarna.keysecure.no/

Gratis frakt, 2 stk og 2 eksta nett! 169 kr

Skrevet

Jeg kastet dessverre bort penger på en sånn. Har ikke fått bruk for den i det hele tatt. Tassen syns nettet er skikkelig ekkelt og vil ikke spise på den. Han spiser heller maten på vanlig måte, og venner seg til små biter litt etter litt.

Egentlig greit å høre at noen får den til å funke, for jeg begynte å lure på om dette var det verste lureproduktet ever...

Skrevet

Jeg skal kjøpe en slik... skal forsøke frossen frukt. Har kjøpt en pose med biter av forskjellige frukter som vi lager smoothies av. Blir sikkert deilig til gummene som klør og klør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...