Gå til innhold

Hvor ille har jeg driti meg ut nå tro...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min hadde et lag med tørr hud i hodebunnen og etter råd fra mamma og hs klinte jeg huet han fullt av babyolje og gredde i vei.Han så ut som om han nyt å bli gredd.Masse godlyder også sovna han:) jeg brukte myk babybørste og kam forsiktig på et par vanskelige steder.Har gjort dette før på lillebror helt uten problemer. skulle skylle det av og han skreik noe helt j... Dumme meg har sikkert gredd ham helt sår i hodet..*sparker meg bak* Nå har han vært litt gretten i dag pga vondt etter vaksine i går da..Kan jo hende det var derfor..Nuvel, jeg får hoppe over hodevasken når han bader i kveld. Noen ganger føler jeg meg bare så talentløs som mor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,du er vel ingen talentløs mor!!!

Du gjorde det du trodde var best for ditt barn,noen ganger så går det ikke slik vi tror/håper på og det lærer vi av ;O)

Vil tro det er vaksina som gjør han litt molefunken i dag,dete ordener seg vettu!

;o)

Skrevet

Jo takk:) trenger litt moralsk støtte innimellom. Så uvant med baby som hverken vil snakke (gurgle..) med meg og som heller vil se i veggen enn på lekene og bøkene sine at jeg får litt panikk for at alt jeg gjør er feil:)

Skrevet

Du er absolutt ikke talentløs! Vi gjør vel alle våre blundere... :o)

Alt var jo bare i beste hensikt! Går helt sikkert bra, i morgen er det "glemt" allikevel! :o)

Skrevet

Det er ikke skurv da, skorpeaktig? Det skal man bare smøre inn med olje og vaske forsiktig, ikke pille på/prøve fjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...