Regnbuemor til 2 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Da har vi vært på ordinær UL! Det er en liten gutt der inne." En liten gutt, med stor tutt", sa JM! Han er helt perfekt så langt! Det er så sprøtt og få se babyen sånn... blir så rørt! Ble satt tilbake en dag med tanke på termin, så da er jeg 18+4 i dag da (tror jeg?).
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Så gøy å se, ikke sant! Jeg var i går og fikk vite at jeg venter jente. Frisk og rask- var så aktiv at det var vanskelig å få målt- Jeg fikk nytermin ei uke senere enn menstermin, så nå har jeg termin den 5 juni. Så vi får vente i spenning sammen på slutten, vi!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 så herlig.Gratulerer så masse.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Ja, det er utrolig herlig å se.. Gratulerer så mye med en liten gutt..
Forskeren Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Har også vært på UL i dag!! Helt ufattelig (fortsatt) at det er en baby der inne, går ikke opp for meg før den er ute antakelig... Alt var ok, ny termin ble 03.06 (flyttet 2 dager). Vi (eller rettere sagt mannen) ville ikke vite kjønn, så det blir mye gjetting i ukene som kommer!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Så koselig regnbuemor!! Hadde ikke du en datter fra før? Klem
Regnbuemor til 2 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2007 Yepp! Hun var helt vill på UL, så vi så ikke kjønn den gangen. Men han her var roligheta sjøl. Sikkert derfor jeg ennå ikke kjenner særlig liv, selv om jeg er 2. gangs.
oktoberjentene;) Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer så mye med den lille gutten da sikkert herlig å få vite kjønnet.. tror det er lettere å bli kjent med den lille der inne da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå