Sjøløva Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Var på ultralyd i dag jeg... Jordmoren indikerte at det var en liten gutt der :-) Hun ville appsolutt ikke si det med sikkerhet, fordi ungen var ganske vrien med å vise seg fram, men hun mente hun så en tissemann.. Hun ble litt irritert på seg selv fordi hun sa det, for hun var appsolutt ikke sikker, men hun lette og lette, så tilslutt prøvde hun å vise oss hva hun mente var en liten tiss, men syntes det var vanskelig å se jeg.... Kan du ikke se på meg en gang til,,,, Har egentlig en magefølelse for jente + at ringtesten både på magen og håndleddet viser jente. 4 har spådd jente, 2 gutt. 2 kinesiske kalendere viser jente ++.. Ble forvirret jeg, mest fordi det siste hun sa før vi gikk ut var: Hun stod ikke å malte om etterpå hvis hun tok feil..... Sjøløva Hei Skal på ultralyd til fredag. Er spendt på om alt er bra med den lille? Er også litt spendt på om det er gutt eller jente :-) Jeg er født 280674 Min mann 310773 Termin 9/6-07. uke 17 nå. Har ei jente og en gutt fra før, så vi skal bli 3 barnsforeldre til en H*N?? Sjøløva [svar på dette innlegget] Sv: Kan ikke noen prøve å spå meg da... Er så spendt.. :-) 21:44 3.01.2007 Hei sjøløva! Så heldig du er med en liten i vente, og kan forsikre at nr 3 i rekken er en utelukkende bonustilskudd i flokken:0) Baaaare kos!! Var litt vanskelig å bestemme kjønn ut fra bildene her, men mener dette er ei lita tulle, jeg! Lykke til! Chanelle2 [svar på dette innlegget] Sv: Kan ikke noen prøve å spå meg da... Er så spendt.. :-) 22:40 3.01.2007 Tusen takk for at du tok deg tid :-). Dette blir morro!! Jeg gir tilbakemelding på fredag jeg :-) Gleder meg veldig til å bli 3 barnsmor :-) Sjøløva [svar på dette innlegget] Sv: Kan ikke noen prøve å spå meg da... Er så spendt.. :-) 22:52 3.01.2007 Ser ut som en liten prinsesse for meg også som koser seg der inne:-) Blir nok såå koselig å få se nurket. Lykke til på ultralyd -blir spennende å se da... Elastica [svar på dette innlegget] Sv: Kan ikke noen prøve å spå meg da... Er så spendt.. :-) NYTT 13:14 5.01.2007 Var på ultralyd i dag jeg... Jordmoren indikerte at det var en liten gutt der :-) Hun ville appsolutt ikke si det med sikkerhet, fordi ungen var ganske vrien med å vise seg fram, men hun mente hun så en tissemann.. Hun ble litt irritert på seg selv fordi hun sa det, for hun var appsolutt ikke sikker, men hun lette og lette, så tilslutt prøvde hun å vise oss hva hun mente var en liten tiss, men syntes det var vanskelig å se jeg.... Kan du ikke se på meg en gang til,,,, Har egentlig en magefølelse for jente + at ringtesten både på magen og håndleddet viser jente. 4 har spådd jente, 2 gutt. 2 kinesiske kalendere viser jente ++.. Ble forvirret jeg, mest fordi det siste hun sa før vi gikk ut var: Hun stod ikke å malte om etterpå hvis hun tok feil..... Sjøløva [svar på dette innlegget]
Sjøløva Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 Vil dere ikke gi noen kommentar? Jeg regner jo med at det er en liten guttebass inne i magen, men man blir jo usikker nå jordmor ikke er sikker + at hun ikke greier å finne igjen det hun mente var en tut... Liten blyg baby :-). Jeg trodde litt på spåingen deres, dette også fordi den stemte godt med magefølelsen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå