Gå til innhold

Hva er den aller beste flaska til småknøtta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som i tillegg er praktisk for mor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjell på unger:) Min hatet Nuk flaska si. Avent går fint:)

Skrevet

Dr.Brown er kolikkflaske og vi fikk beskjed på sykehuset om at vi burde bruke dem, men de er ganske dyr når man skal ha mange.

Skrevet

Vi er fornøyd m Dr Brown selv om det er mange smådeler å vaske - men blir fort vant til d :-). På barnas hus så jeg de selger dem i 2pk til en litt billigere pris

Skrevet

Dr. Brown definitivt :-) Og dette kommer fra moren som ganske sikkert har rekord i flaskekjøp. Tror vi har prøvd alt.

Vil anbefale de store (brede) wideneckflaskene. Ikke noe problem med delene, vi kjøpte en oppvaskmaskinbeholder og putter hele røkkelet i oppvaskmaskinen. Hs sa at vi trengte ikke å koke det etterpå da han fyllte 4 mnd.

Sto og vasket for hånd i starten, gjett om det var tungvindt. Gikk kjapt over til maskinvask. I starten steriliserte jeg dem i en Avvent dampsterilisator.

Dette er den eneste flasken som er laget slik at den ikke bidrar til mellomørebetennelse hos baby.

Dyre - men absolutt verdt hver krone :o)

Skulle fått mine om du bodde i nærheten, er så gode som nye :o)

Skrevet

her går det i avent..

Skrevet

Dr. Brown :o) Vi er superfornøyde!

Skrevet

Dr.brown sine er flittig brukt her, og lkillegutt elsker dem:)

Skrevet

Nuk og Dr. Brown :)

Skrevet

Jeg bruker Avent flasker med Mam flaskesmokker. Det fungerer best for oss. Nuk og Dr.Brown vil han ikke ta.

Skrevet

Her er det NUK det går i..

Skrevet

hvor får vi tak i de dr.brown flaskene?eneste negative med avent sine er når lillegutt skal sove og får melk så "bråker" de så lillegutt våkner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...