Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Og som i tillegg er praktisk for mor..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Det er forskjell på unger:) Min hatet Nuk flaska si. Avent går fint:)
Simselimsen Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Dr.Brown er kolikkflaske og vi fikk beskjed på sykehuset om at vi burde bruke dem, men de er ganske dyr når man skal ha mange.
Jordbærjenta 72 Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Vi er fornøyd m Dr Brown selv om det er mange smådeler å vaske - men blir fort vant til d :-). På barnas hus så jeg de selger dem i 2pk til en litt billigere pris
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Dr. Brown definitivt :-) Og dette kommer fra moren som ganske sikkert har rekord i flaskekjøp. Tror vi har prøvd alt. Vil anbefale de store (brede) wideneckflaskene. Ikke noe problem med delene, vi kjøpte en oppvaskmaskinbeholder og putter hele røkkelet i oppvaskmaskinen. Hs sa at vi trengte ikke å koke det etterpå da han fyllte 4 mnd. Sto og vasket for hånd i starten, gjett om det var tungvindt. Gikk kjapt over til maskinvask. I starten steriliserte jeg dem i en Avvent dampsterilisator. Dette er den eneste flasken som er laget slik at den ikke bidrar til mellomørebetennelse hos baby. Dyre - men absolutt verdt hver krone ) Skulle fått mine om du bodde i nærheten, er så gode som nye )
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 her går det i avent..
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Dr. Brown ) Vi er superfornøyde!
Frk. Hattifnatt Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Dr.brown sine er flittig brukt her, og lkillegutt elsker dem:)
Bølle&Frøet Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Jeg bruker Avent flasker med Mam flaskesmokker. Det fungerer best for oss. Nuk og Dr.Brown vil han ikke ta.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 hvor får vi tak i de dr.brown flaskene?eneste negative med avent sine er når lillegutt skal sove og får melk så "bråker" de så lillegutt våkner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå