Sprudle *født en liten jente* Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 skal premature ha alle vaksinene? og skal man følge ukorigert eller korigert alder når dem får vaksine?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Nå er jeg ny i dette gamet, da jenta vår er tre uker gammel. (35+5) Men beskjeden fra helsestasjonen hvertfall er at hun følger vanlig vaksineprogram, og i følge ikke korrigert alder.. men det er her da...
Sprudle *født en liten jente* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 takk for svar... det samme sier helsestasjonen her men andre har liksom spurt meg om dette og ment at man ikke skal ha alle vaksiner osv... blir så usikker! jenta mi er 3mnd på torsdag... ble født i uke 33! og skal på 3 mnd kontroll med vaksine... gruer meg håper hun ikke reagerer!
cattis Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 De skal ha alle vaksiner tror jeg. Jenta vår er 3,5 måned og skulle hatt vaksine før jul men jeg ba om å få drøye det til hun var 4 mnd og det helt greit.
§iris§ Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 dem skal ha alle vaksinene.. og dem følger ukorrigert alder.. her så gikk det greit med alle.. ingen som har reagert noe spesielt.. litt feber på kvelden bare.. men ikke noe mer enn det.. lykke til.. det går så bra sjø.. trur det er verst for mor.. hvertfall her.. jeg hater sprøyter.. og jeg besvimer bare av synet av den.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå