Gå til innhold

min baby er ofte kaldt på hånda si....

Anbefalte innlegg

Skrevet

betyr at han fryser eller?? rom tempratur er på 22 og sover rommet er 20.jeg synes det er kladt .men mannen min synes det er fint temratur for babyen.hva synes dere da?+ skal være varmere kansje?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mange babyer blir kalde på hender og føtter uten at det betyr at de fryser eller plages av det. Jeg pakka inn babyen min masse i starten fordi hans kalde hender gjorde at jeg trodde han frøs, men det eneste jeg fikk ut av det var en svett baby som ikke fikk sove:) kjenn etter i nakken om han er kald der fryser han. jeg tror 20-22 grader er akkurat passe:)

Skrevet

på soverommet er visst det beste rundt 17 - 18 grader, men jeg syns dette er kaldt. men har rundt 18 grader der siden det er anbefalt

Skrevet

babyen min på 3 mnd er også alltid kald på hendene sine,, men på natta har vi ca 17 grader på soverommet og han ligger på lammeskinn.. da er han faktisk varm på henden sine utrolig nok.. jeg har hørt at det er anbefalt å ha mellom 16-19 grader på soverommet og heller ha på bayen lue...og mer pysj..

Skrevet

Kan betrygge deg med at det er helt normalt. Å babyer er ikke som voksne. Er det litt kaldt så konsentrerer blodet seg om det viktigste hodet og kroppen. Slik at en baby kan ikke få kollbrann. Blodsirkulasjonen er helt annen enn hos oss og litt større barn. Så de er godt rustet og blir fortere kald på hender og føtter enn oss ;)

Skrevet

Du kan kjenne på nesen til babyen om den er varm:) Da babyen trives. Vi har 20 grader på soverommet og snuppa sover på en lammeskinn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...