Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 betyr at han fryser eller?? rom tempratur er på 22 og sover rommet er 20.jeg synes det er kladt .men mannen min synes det er fint temratur for babyen.hva synes dere da?+ skal være varmere kansje?!
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Nei, mange babyer blir kalde på hender og føtter uten at det betyr at de fryser eller plages av det. Jeg pakka inn babyen min masse i starten fordi hans kalde hender gjorde at jeg trodde han frøs, men det eneste jeg fikk ut av det var en svett baby som ikke fikk sove:) kjenn etter i nakken om han er kald der fryser han. jeg tror 20-22 grader er akkurat passe:)
mamma til en prinsesse Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 på soverommet er visst det beste rundt 17 - 18 grader, men jeg syns dette er kaldt. men har rundt 18 grader der siden det er anbefalt
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 babyen min på 3 mnd er også alltid kald på hendene sine,, men på natta har vi ca 17 grader på soverommet og han ligger på lammeskinn.. da er han faktisk varm på henden sine utrolig nok.. jeg har hørt at det er anbefalt å ha mellom 16-19 grader på soverommet og heller ha på bayen lue...og mer pysj..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Kan betrygge deg med at det er helt normalt. Å babyer er ikke som voksne. Er det litt kaldt så konsentrerer blodet seg om det viktigste hodet og kroppen. Slik at en baby kan ikke få kollbrann. Blodsirkulasjonen er helt annen enn hos oss og litt større barn. Så de er godt rustet og blir fortere kald på hender og føtter enn oss
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Du kan kjenne på nesen til babyen om den er varm:) Da babyen trives. Vi har 20 grader på soverommet og snuppa sover på en lammeskinn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå