Gå til innhold

Hvor mange egg "produserte" dere?

Anbefalte innlegg

Hei, var på ultralyd idag, dag 10 med sprøyter. Har "kun" 6 egg, de er for små ennå, så må ta sprøyter til mandag og på ny undersøkelse da. Vet ikke hva som er normal mengde, setter stor pris på om dere kunne fortelle om deres antall. Man trenger jo bare et egg, men hadde vært mer beroligende å få flere mtp nedfrysing.

Fryser man ned befruktede eller ubefruktede egg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7657890-hvor-mange-egg-produserte-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig forskjellig hvor mange egg man får. Alt fra 5-15 er vel normalt. Jeg hadde kun 3 på mitt første forsøk.Har økt med et egg for hvert forsøk,så hadde 6 sistgang.(har bare en eggstokk)

Man fryser ned befruktede egg.

Lykke til på mandag.

Først gang gikk jeg på sprøyter i 10 dager og hadde 12 egg, 10 ble befruktet og 2 satt tilbake.

Andre gang gikk jeg på sprøyter i 9 dager og hadde 12 eggposer men fikk kun ut 9.. men som alle sier så trenger man bare 1 gullegg men er jo greit å ha fler slik at man er sikker på at noen blir befruktet...

Jeg går på høy dose med gonal f.. 225 enheter..

Heisann:)

Jeg hadde 14 egg,men noen var ikke bra og noen ble ødelagt i prosessen.Men jeg endte opp med 7 befruktede egg,og ut av de så har jeg en deilig datter og fem egg på frys:)

Man fryser ned befruktede egg.

Dere må ha masse lykke til,og som du sa,det trengs bare et bra egg;o)

Annonse

Hei!

Jeg hadde tre eggposer på ultralyden uka før uttak. Under uttaket fikk de ut bra to og når jeg skulle sette inn så var det bare den ene av disse som hadde delt seg videre. Dette var selve gullegget og jeg er nå gravid!!

Man trenger bare ett..., men følte meg ikke så trygg når jeg hadde bare ett å velge. Ikke ble det noen på frys heller. Men, akkurat nå betyr det ikke så mye. Dette var mitt første forsøk og jeg fikk beskjed om at hvis det ikke klaffet denne gangen kom de til å øke hormondosene neste gang. Håper spiren min klorer seg fast!!

Lykke til!!

Hei på deg! Hadde 6 egg jeg også. :) Alle 6 ble befruktet. 3 delte seg som de skulle. 1 satt inn og 2 på frys. :) Har hørt om de som bare får ut ett egg og de som får ut 20-25 og kanskje enda mer. Så dette er veldig forskjellig. Men man trenger bare ett gullegg vettu. :)

Mange egg trenger ikke å bety egg på frys (det vet jeg dessverre alt om...) Har fått ut 18, 16 og 19 egg, men ingen har hatt god nok kvalitet til å fryses ned. Har fått satt inn 2 egg 2 ganger, men ingen har gitt meg spire i magen - enda...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...