Herkules Skrevet 6. januar 2007 #26 Skrevet 6. januar 2007 Hei på deg Foringsautomaten jeg er enig i det med miljø og vaskemidler Det med kløe er egentlig en sak som gjelder meg og min hud den tåler ikke noen ting er ikke alergisk men har bare syk hud. Det er derfor jeg klør og vet mange ikke gjør det altså, men siden min skjøre hud gjør det så vasker jeg klærne hans også. Tror ingen får alergier eller sånn så jeg håper jeg ikke skremte deg jeg altså!
3 *guttemamma Skrevet 6. januar 2007 #27 Skrevet 6. januar 2007 Minstemann har atopisk eksem så her må klærne vaskes før bruk ja. med sensitive vaskemiddel og uten skyllemiddel
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2007 #28 Skrevet 6. januar 2007 alltid bodyer og strømpebukser..men stortsett alt annet og.uten ytterjakker
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2007 #30 Skrevet 6. januar 2007 Foringsautomaten det gjør jeg og..bruker ikke masse vaskemiddel..og heller ikek skyllemiddel...
Silverpilen Skrevet 6. januar 2007 #32 Skrevet 6. januar 2007 på Grønn hverdags sine sider står det hvilke stoffer som ligger igjen fra produksjon i nye klær og hvorfor man bør vaske de før bruk. Jeg vasker alltid knøttets nye klær, men må inrømme at jeg ikke er like nøye med mine egne klær....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #33 Skrevet 6. januar 2007 jeg droppa det en gang nå i julen og tulla fikk DET utslettet på hele magen. Fikk konstatert allergisk reaksjon på dette med tøy som ikke var vasket. Litt rart egentlig for tulla mi tåler det meste, så det må være noesterkt i de klærne. Skal i allefall ikke gjøre det igjen. ALT skal i maskinen fra nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå