Gå til innhold

hva gjør dere når dere ammer ?


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

jeg leser på nett jeg, her bl a ;) men er det egentlig litt feil, bør jeg heller ha fokus på lillen? han søker ikke blikket mitt når han suger da......

 

og hvor lang tid bruker dere på amminga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les litt på nett, men mest så e det læsing, sønging eller prating (les : Ka du nu gjør????) tel Anne Katrine. Om kveldn bi det tv-titting...

 

Men sist når Anne Katrine va babis læst æ masse bøker... varier kor længe æ amma... har vel egentli ikke tatt tia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ammer ca 20min på hver side....

somregel ser jeg på tv,på natta når jeg ammer halvsover jeg :) prøvde å lese litt på nett mens jeg amma men det ble bare knot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tv-titting, baby-titting eller halv/hel soving (på natta)

 

Hvordan i alle dager får dere til å sitte på nettet????

 

Nå (han er 5 uker) tar det fra 10-15 min til 40-50 min å amme, prøver stort sett å få ham til å ta fra begge puppene, men det er ikke alltid han vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett i sofaen med ammepute og har bærbar pc på borde fremfør mæ... trådlaus mus som æ har på armlænet på sofaen evt. på ei bok eller nå.... men får jo ikke skrevet nå da... men læst får man ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom Tv-titting og småprating med poden.

Om natten halvsover jeg med ett øye på mobilen (for å sjekke hvor lenge han ligger til hver pupp - har så vondt at han ikke får suge mer enn 15-20 min på hver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kvelden ser jeg mest på tv mens jeg ammer.. om dagen leser jeg aviser, bøker, eller på nettet.. av og til sitter jeg og skriver her inne med en fing... :-))

 

- å prate i telefon er også en ammeting.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

variere litt, som oftes sett æ bare å ser på ho, og snakke litt me ho...Men da sovne ho som oftest..hehe...Så da må æ bare være stille...Trur ho blir veldi søvni av mamma sin stemme...Ligg ikkje så lenge her å amme, som oftes ferdi på 15 min, men ho sug jo som en "gal"..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss........ så heldige dere er da.

 

Jeg har fått verdens største og tyngste pupper :-( så jeg sliter litt med å finne en god stilling. Må holde puppen ellers klarer ikke mini å holde vorta. :-( Vi sleit veldig på sykehuset også. Har prøvd de fleste stillinger, ligge, sitte, ammepute, uten pute, brystskjold, tvillingstilling osv osv. Fikk god hjelp på sykehuset også alle dagene vi var der. Så jeg sitter vondt, bøyd over lille og holder puppen. jaja..... Håper vi klarer å finne en bedre stilling etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...