Gå til innhold

hva gjør dere når dere ammer ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Les litt på nett, men mest så e det læsing, sønging eller prating (les : Ka du nu gjør????) tel Anne Katrine. Om kveldn bi det tv-titting...

Men sist når Anne Katrine va babis læst æ masse bøker... varier kor længe æ amma... har vel egentli ikke tatt tia...

Her er det tv-titting, baby-titting eller halv/hel soving (på natta)

Hvordan i alle dager får dere til å sitte på nettet????

Nå (han er 5 uker) tar det fra 10-15 min til 40-50 min å amme, prøver stort sett å få ham til å ta fra begge puppene, men det er ikke alltid han vil

Annonse

variere litt, som oftes sett æ bare å ser på ho, og snakke litt me ho...Men da sovne ho som oftest..hehe...Så da må æ bare være stille...Trur ho blir veldi søvni av mamma sin stemme...Ligg ikkje så lenge her å amme, som oftes ferdi på 15 min, men ho sug jo som en "gal"..hehe

Jøss........ så heldige dere er da.

Jeg har fått verdens største og tyngste pupper :-( så jeg sliter litt med å finne en god stilling. Må holde puppen ellers klarer ikke mini å holde vorta. :-( Vi sleit veldig på sykehuset også. Har prøvd de fleste stillinger, ligge, sitte, ammepute, uten pute, brystskjold, tvillingstilling osv osv. Fikk god hjelp på sykehuset også alle dagene vi var der. Så jeg sitter vondt, bøyd over lille og holder puppen. jaja..... Håper vi klarer å finne en bedre stilling etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...