Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 hei! er litt redd her jeg sitter,merka istad at jeg hadde litt vondt i magen,jeg gikk på do,og da kom det sånn gammelrosa seig klump ut...kan det være slimproppen? er litt smårar i underlivet fortsatt... betyr det at fødselen kan starte nå allerede? eller blir det laga en ny slimpropp siden det er 10 uker til termin... håper noen kan svare... velger å være anonym siden jeg har flere kjentfolk inne på siden her...
mamma til yalisa Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Ja det kan ha vert slimproppen. Vet at den kan gå lenge før, men syntes dette var tidlig. Men er ikke ekspert. Ville nok ringt føden for å høre. Bare for å bli beroliget. Ikke gøy å føde så tidlig. Lykke til
MrsDior & baby-Dior Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 hm, var jo ganske tidlig med 10uker før. men det høres jo ut som slimproppen. jeg hadde tatt kontakt med føden jeg, siden du har en god del tid igjen til termin. er bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite..
Katta:o) Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Som sagt tidligere her så kan slimproppen gå en go stund før fødselen. Iallefall hos førstegangsfødene. Er du det?ta en telefon til føden du så får du råd der.Lykke til
Labbetøs Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Hvor stor var klompen? Var det hele slimproppen burde det være på str med en stor drue. Det kan godt ha vært en del av slimproppen dersom den var mindre. Uansett om det var en del av den eller hele så vil det nok dannes en ny slimpropp ja. Men jeg syns du skal ringe til føde og forklar dem hva som har skjedd. Det er jo ikke værre enn at du muligens må inn til kontroll. Det er bedre å snakke med dem enn å gå rundt å engste seg. Dette går så bra så. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 takker for svar.... var en liten tur på sykehuset. var en slimproppen som hadde gått,ikke noe åpning heldigvis...så nå har jeg fått beskjed om å ta det helt med ro..og så fort jeg merker noen vondter skal jeg ringe..Alt er bra med babyen!! heldigvis!! skal få nøye oppfølging...og skal på kontroll til tirsdag også..,men må regne med å føde før tiden mest sannsynlig...gla så lenge den holder seg der inne jeg... en som spurte om jeg er førstegangs,men det er jeg ikke.har født en gang før,men da merka jeg ikke noe til proppen,og hele fødselen varte fire timer fra jeg merka noe til det var overstått...(derfor ble jeg litt ekstra redd nå,siden proppen kan være tegn på fødsel..) klem
Labbetøs Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Oi da. Godt du dro på sjekk da i hvertfall. Du får bare ta det heeeelt piano fremover da. Er jo best for babyen om h*n får bi i mammas trygge hule litt til. Er nok ikke bare enkelt med et prematurt barn nei. Du fikk kanskje lungemodning også da? Håper alt går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå