Mersa og gutta <3 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 De siste par dagene har han vært trøtt nesten hele tiden, er våken en liten time (noen ganger kanskje to) og så vil han sove igjen, gnikker seg i øynene og sutrer. Han vil også ha mat hele tiden, kanskje økedager?? Han driver å prøver å snu seg rundt og klør veldig i munn? Så kanskje det er at å lære en ny ting tar så mye energi? Om natten sover han greit, ammer han 2-3 ganger i løpet av natten. Legger han 19 og står opp med han ca 08
-carina- Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hvor gammel er han? Jeg synes også gutten min har enkelte dager innimellom der han er mer trøtt enn ellers... Og når han var rundt to måneder hadde han 1-2 uker hvor han sov 20-21 timer i døgnet... Syntes det var kjedelig da! Nå skulle jeg ønske han hadde en sånn dag i blant.... )
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Ja, hvor gammel er han? Jenta mi er 4 mnd og er sånn om dagen...
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2007 Ja, det glemte jeg jo å skrive! Han er snart 5 mnd...
-carina- Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Jeg tror kanskje det kan være tegn på tenner... Et par stykker jeg har pratet med har hatt det sånn med hyppig amming rett før tennene kommer. Ikke rart om han sutrer litt også, det er helt sikkert ubehagelig for ham når tenne kommer. Og så vil jeg også tro at han blir litt ekstra trøtt når han driver å skal lære seg nye ting! ) Om en uke har du sikkert den samme vanlige gutten din tilbake! )
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2007 Takk for svar Håper det ikke trekker ut for lenge med disse tennene, liker ikke at gogutten plages!
-carina- Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Nei, det er jo ikke noe koselig at de små ikke har det godt. Min virker også å plages litt, skal bli godt når de første tenna kommer ut (de neste plages de visstnok ikke så mye med?!) )
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Ammer du 2-3 ganger hver eneste natt. Blir du ikke sliten av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå