Gå til innhold

Heisann - hopper inn her til dere jeg - har ikke vært obs på disse sidene før....

Anbefalte innlegg

Så bra at det finnes sider for oss som venter samme mnd da. Jeg venter jo helt i slutten av juli, men er med likevel:o)

Er 11 uker i dag og har slitt med ekstrem svangerskapkvalme denne gangen ( som sist ), men kjenner det begynner å bedres litt nå.

Har en gutt på to år fra før, så pappaen er "alenepappa" for tiden...

Har hatt endel blødninger denne gangen (også...) og allerde vært på to ul`er, og heldigvis så alt bra ut - men merker jeg er mye mer nervøs denne gangen. Vet liksom hva jeg går glipp av om det skulle gå galt...

Fortsetter under...

Velkommen til oss i juliklubben!

Kjempefint med dette forumet hvor man kan faa svar paa det meste man skulle ha av spoersmaal og utveksle erfaringer.

Det er litt mer aktivitet paa trimester-sidene. Du hopper vel over til 2 trimester veldig snart?

Er selv 12+3 idag og har nettopp sneket meg inn i det "trygge" trimesteret,

Jepp - er 11+3 i dag - etter mine beregninger. Har vært på to ul`er og legen har ment hver gang jeg må være ca en uke lenger på vei...men det er vel ikke så lett å måle så tidlig, så jeg bruker min egen beregning til den ordinære ul`en sier noe annet:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...