Gå til innhold

Åh, så søtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld når vi la oss så la jeg meg med magen inntil mannen min sin rygg. Og da begynte lillegutt og sparke noe voldsomt, sånn at mannen min kjente det skikkelig godt! Var så koselig altså :)

Jeg er i uke 32, så han har jo kjent det sparke før med hånda, men det ble liksom litt annerledes når det ble så "spontant", uten at jeg sa ifra på forhånd.

Ville bare si det, for jeg har gått og tenkt på det og smilt for meg selv i hele dag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig koselig:) skjønner godt at du har gått rundt og smilt:) moro når den lille begynner sånn! ble kjempeglad jeg også førstegangen det sjedde:)

Skrevet

Ja, bare det å kjenne liv er en fantastisk følelse, og da blir det ekstra spesielt når man kan dele det med pappaen :)

Skrevet

Ååå... så koselig :o) Dette håper jeg selv skal skje:) Sambo har kun kjent nurket vårt sparke skikkelig 2 ganger, og jeg er 36+2. Hver gang han legger hånden på magen så er det helt rolig :( Han kan ligge med hånden i 10 min på magen , men ikke noe, med en gang har tar den bort så kan det bli leven da ja :( Han spøker med at han har en beroligende effekt på babyen allerede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...