Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 åssen er de vognene med 3 hjul?? har en veldig pågående bestemor som har skaffet vogn av sin mye yngre bror, og denne vogna har 3 hjul. hun driver å prakker vogna på meg fordi når hun fikk vite at jeg var gravid, var hun stor i kjeften og sa at hun skulle kjøpe vogn å greier, så har hu vel fått d for seg at jeg forventer at hu kjøper vogn. så hu vil vel "slippe billig unna" med den vogna med 3 hjul. (jeg krever lissom ikke at hu kjøper vogn, kan jo kjøpe vogn selv lissom hehe ) det eneste prob, er at for d første syns jg d ser ganske dumt ut med 3 hjul, og mener selv at jeg burde jo ha en vogn jeg trives med, som jeg ikke trenger å "gjemme" meg med når jeg er ute med babyen. Pluss at jeg har også hørt at mange av de med 3 hjul er ikke like sikre ( de kan tippe å sånn). Har sagt til bestemora mi utallige ganger at jeg ikke vil ha den vogna, men det virker ikke som hu skjønner det!!
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Kommer ann på vogna da. Nå har jeg traxx marlin 3, den er super og stødig som et fjell. Men nå er guttungen 2 år. Men tror man kan få bag til den. Hadde teutonia y2k når guttungen var baby og den følte jeg meg å trygg på. Den eneste som vipper som jeg har hørt om er qunnien. Uansett så synes jeg du skal kjøpe en vogn du har lyst til. Som du stolt kan vise frem Synes nå det morsomste var å kjøpe vogn og prøve masse vogner i butikkene osv. Kan du ikke si til henne at hun kan bruke denne som reserve vogn hos seg selv og at dere har valgt å kjøpe en vogn selv som dere har valgt selv.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 takk for svar=) jo, d var egentlig ingen dum idé, har ikke tenkt på det selv, så mange takk!
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 vel - det selges like ofte 3-hjulinger som 4-hjulinger nå, der jeg kjøpte, er 3ere det de selger mest av. Så det er definitivt i tiden. Har selv kjøpt en Quinny 3-hjuling, som ble kåret til best i test av Foreldre & Barn. Så det var det ang vognene. Når det gjelder hvilken vogn DU skal bruke, synes jeg det er ne DU skal besteme. Dersom det ikke er økonomisk nødvendig for deg at bestemoren kjøper vogn, hadde jeg heller kjøpt en selv! Jeg vil iallefall bestemme selv hva jeg skal gå rundt med, når jeg først har penger til det. Ta imot vognen dersom hun ikke gir seg, det er kjekt å ha en i barnehagen, ute eller ett eller annet... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå