Gå til innhold

hva skal dere i helgen??=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal jeg ut å spise med min kjære.

Og i morgen skal jeg prøve brudekjoler :o) Gleder meg kjempe masse, men er også litt nervøs...Det er jo ganske stort.

Ellers skal jeg bare drømme om bryllupet, prøve å bli gravid og pakke vekk julepynten ;o)

God helg alle sammen!

50 årsfest til svigermor i morgen kveld. Har verdens beste svigerforeldre, så det blir nok supert. Blir jo alkoholfritt da, i tilfelle. Får skylde på at jeg ikke orker alkohol etter omgangssyka som kom til meg igår. Fryktelige greier.

Ikveld skal jeg og mannen min kose oss med en god middag. Biff og bakte poteter med godt tilbehør. Sønnen vår skal til foreldrene mine i helga, så da blir det ei barnløs helg for vår del.

Annonse

Vi skal gifte oss i august :o) Gleder oss masse. Er en stund til, men tiden går så fort.

Skal bli deilig med helg, er såååå trøtt i trynet for tiden! En kollega sa til meg i dag at jeg var så trøtt for tiden, jeg var sikkert gravid?

Hallo? Hvor tok hun det fra?

heldig du er som skal gifte deg, Lille jente!! Jeg vil også... Men jeg synes det er litt for dyrt og det må jo planlegges en god stund i forveien..Vi har mange år å gjøre det på tenker jeg. Vi er ikke forlovet engang..Enda vi har vært sammen i 7 år. jaja..Når står bryllupet?

Jeg kom på en ting til jeg skal gjøre i helgen :) Strikke ferdig lestene til tantebarnet mitt! (mine første par lester :) hehe...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...