Gå til innhold

Modningsakupunktur igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par dager siden skrev jeg et innlegg og lurte på om noen hadde noen erfaring med modningsakupunktur. Jeg fikk noen få svar.

Er det noen flere som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha det jeg også men har ingen ærfaringer med det.

Skrevet

Dette skal jeg også få, men begynner ikke før i uke 38. Syntes det var litt seint jeg.. time i uke 38, 39 og 40

Når skal dere begynne med første behandling?

Skrevet

Jeg har begynt med det. Begynte fødselsforbredende i forrige uke,nå går jeg i min uke 38, og har startet ren modning fordi jeg uansett blir satt igang den 15på riksen om ikke ting har skjedd av seg selv. (pga str på fosteret) Går 2ganger i uken, bruker nåler og med strøm i noen av punktene, har allerede hatt litt smertefulle sammentrekninger idag som kom regelmessig..

Så nå har jeg 10dager på meg til å komme igang av meg selv, før de setter meg igang på sykehuset, noe som er mye mer smertefullt enn naturlig=)

Skrevet

Hei jeg er utdannet akupunktør og har satt igang flere fødsler, årsaken til at vi starter først i uke 38 er for å unngå maserier uten modning. En behandling vil forberede og modne livmorhalsen slik at kroppen på sitt naturlige vis setter igang riene. Dette fører til en kjappere og mildere fødsel enn om man blir satt på modningskur ved sykehuset. Noen fødsler starter umiddelbart, mens andre drøyer noen dager. Lykke til damer.

Skrevet

Jeg skal på modningsakupunktur på tirsdag. Da er jeg akkurat 38 uker. Er kjempespent. Har ingen erfaring fra før, men min kusine prøvde engang på termindato. Ho fødte 3 dager etterpå. Ho gikk hele tiden med rier.slimproppen gikk hos henne noen timer etter behandling. MIn slimpropp gikk for 10 dager siden........Det kribler i magen ak nå ja, kanskje får jeg se min lille prinsesse snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...