Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hun er jo så opptatt av tv, men liker ikke at hun ser på. Prøver å avlede henne. Er det skadelig for dem å se på tv når de er små. 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 er ikke så bra nei.. ang øyne og kan sikkert få litt vondt i huet å sånn...
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 jenta mi elsket tv. var fine farger og bevegelse hele tiden. aldri merket noe på henne som tilsa at det var skadelig
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Det finnes jo babykino.. Ikke hørt noen advarsler mot det
Simselimsen Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Min baby ser også masse på tv, veldig glad i simpson, sikkert alle de sterke fargene. Har heller ikke merket at hun tar noe skade av det.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Liker heller ikke at babyen ser på tv. Pleier ikke å ha tv på før han har lagt seg. Men det hender at jeg har en daff dag, da lar jeg tv`n stå på litt mens han leker. Alt med måte, er det ikke det man sier så pent ? : )
langevipper Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Oda får ser litt på tv innimellom... setter på disney hvis det er noe jeg må få unnagjort. Ellers så liker hun dyre programmer og nhl (faren er detroit fan). Men hun er blitt flinkere til å ligger alene på gulvet å leke for seg selv, så jeg foretrekker at hun ligger der.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 jeg selv blir litt rar i hodet å se på tv litt vondt i øyne osv.. derfor lar jeg ikke babyn min se på tv heller.. Har hendt self at han ser litt.. hva med epilepsi? av all blinking? og dårlig syn når de blir eldre? Bare spør jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå