inventum Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 hei jenter Nytt år - nye forsøk (3 pp). Jeg har lest at slimløsende hostesaft skal hjelpe - men når skal jeg ta det og hvor mye? I år er det skikkelig planlegging med eggløsningstester og det det hele -blir moro!
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Det sies at slimløsende hostesaft virker slimløsende også på eggløsningsslimet og at det i noen tilfeller kan gjøre det lettere å bli gravid. Det er ikke dokumentert på noen måte at det virker, men det er jo en rimelig og ufarlig ting å prøve. Selv har jeg prøvd det flere ganger uten å ha blitt gravid, så noen mirakelkur er det ikke. Det hostesaft av merket Solvipect i den doseringen som står på flasken i dagene rundt eggløsningen som sies å kunne ha effekt. Håper det virker for deg selvom det ikke hjalp for meg da!
inventum Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Kjære planlegger - tusen takk! Er nok litt enig med deg - det er nok ikke noe mirakelkur, og til slutt handler det vel om så mye rart som skal klaffe at det er umulig å vite hva som egentlig gjorde det store utslaget. Jeg har prøvd to ganger nå, uten hell og ble egentlig veldig overrasket. Første gang gikk det på første forsøk, men denne gangen er det med en annen mann og hvem vet om den kombinasjonen er like "fruktbar" - selv om vi begge har barn fra før? Og jeg har blitt 7 år eldre siden sist Hva "satser" du på denne gangen? Temper du og slikt? Jeg synes det virker litt masete, men mulig det er lurt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå