Gå til innhold

Et flott besøk hos legen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så nervøs for at han skulle mase med vekta mi, og istedet for gratulerte han hjertelig, og ble kjempeglad på våre vegne. Han masa ikke noe som helst om veieng eller noe, bare spurte litt og snakka litt om diverse ting sånn som han gjør til alle tenker jeg:)

Skal til UL i neste uke på grunn av noe en op jeg har hatt tidligere, men han har jeg vært hos tidligere - så han er OK, det vet jeg...

Så nå puster jeg lettet ut, og kan glee meg over mine snart 8 fullgåtte uker:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra=)

lykke til videre....

Skrevet

Var hos gynekologen min på mitt første legebesøk, og han sa at jeg skulle holde meg unna godterier... antagentligvis sånn at vekta mi ikke skulle løpe av gårde og fordi babyen ikke har særlig godt av det, men så kom jula og må innrømme at jeg har skeia litt ut :P Men siden august, da var jeg ti uker på vei, så har jeg kun gått opp 3-4kg så det er ikke så ille det da :) Hadde og har enda en bmi på over 32, så kom inn under risikoenheten jeg, og det var ikke særlig kult, men så langt har jeg vært i strålende form... for uten om kvalmen som kom rundt uke 12 og fortsatte til uke 19-20... ikke heeelt kult.... Men man overlever.... :)

Skulle egentlig bare gratulere og ønske dere lykke til videre :) Håper alt går bra for dere :)

Klem Trine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...