Gjest -lilly- Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hvor gamle var ungene deres da de begynte å krype? Sønnen min var 10 mnd, mens dattera mi er nå 5,5 mnd og kryper snart.......
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Han var vel nesten 7 mnd. da han begynte å krype ordentlig. Ellers var det kryping baklengst og noen få krypetak i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Krype som "åle" eller "krabbe" på alle 4?
Gjest -lilly- Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 krype er det samme som å krabbe Flere?
Eliise Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Mi på 6,5 har akkurat begynt å reise seg opp på alle 4 =) Men hun har ikke skjønt å flytte armene fremover ennå... Ellers så har hun nå begynt å åle seg bakover.... Plutselig er hun et helt annet sted enn der jeg la henne, må virkelig begynne å følge med hele tiden nå =) Når er det egentlig vanlig at de kryper, sånn på alle 4 liksom??
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 begynte så vidt og bevege på bena her om dagen, idag startet han og krabbe han er 11 mnd om 4 dager.. min første krabbet på dagen han var 6 mnd og gikk når han var 11 mnd, såå stor forskjell på unger ser jeg bare på mine 2 gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå