Gå til innhold

livmorkanten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre, er det mange i uke 13 som kjenner denne? jeg gjør ikke det. når jeg ligger på magen, og presser ned kjenner jeg noe som kan minne om en ball på str med en knyttneve, men tenkte kanskje dette var urinblæra. hvordan har dere det?

uff.. jeg tenker på ALT nå jeg -..... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjenner en ball så er det livmoren. (Du må ligge på ryggen da og ikke på magen som du skrev, regner med at det er en skrivefeil.)

Man kan kjenne den godt hvis man har trent eller hatt sex, da blir den liksom litt hardere.

Skrevet

Legen min kjente det når jeg var 11+4, jeg finner den fremdeles ikke (13+5). Den er der sikkert skal du se!

Skrevet

Jeg klarte ikke kjenne den før jeg var i 16. uke og var hos jordmor som viste meg hvordan jeg skulle kjenne etter den. Men nå greier jeg ikke kjenne den lenger. Ennå jeg er i uke 22... Kjenner kanskje ikke hardt nok...

Skrevet

Jeg har ikke turt å trykke hardt nok i magen for å kjenne etter jeg.... skikkelig pysete vettu. Redd for å skade den lille!

Skrevet

he he ja jeg mente rygg ;-) men dette var godt å høre, da har jeg ingenting å frykte he he. jeg blir uvel når jeg kjenner for hardt, så gjør det bare når jeg legger meg om kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...