Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 jeg hadde tenkt å lage koldtbord, men er av person som lager det veldig stort, tenker på at det skal være noe alle siker, så jeg stod med den listen i går, spekemat av tre typer, flatbrød, rømmeeggerøre, røkelaks, luner leverpostei,frikadeller, tre typer brød, salat, kylling salat, reke...og mer- alt eller ingen ting. vi blir 40 stk i dåpen, mange å øage mat til.. men i går slo tanken med med i lage biff steåganoff eller finnbiffgryte eller noe sånt, med ris og brød og salat.hva hadde du tenkt om å bli servert dette kl 13 på dagen...
-carina- Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg hadde blitt kjempefornøyd, jeg! Lagde selv koldtbord, hadde en svigermor som kom og gjorde mesteparten av jobben. Allikevel syntes jeg det var nok å gjøre... Så neste gang velger nok jeg også gryterett eller noe! )
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 vi hadde gryterett.. vi hadde barnedåpen hjemme på gården til svigerfar, så svigermor og jeg lagde d til etter kirken. Vi kjøpte hos en eller annen fabrikk jeg ikke husker navnet på. Det var sånn kilospakker som bare var å varme opp,veldig lettvindt:) Kokte også ris og svigermor hadde bakt loff. og svigerinna mi hadde laget pastasalat,for de som ville ha d som tilbehør eller for seg selv. Falt i smak hos de fleste så d ut som;) både store å små
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Haddde blitt glad jeg.Vi hadde kalkun vi da.Syns det var veldig greit.Stekte dagen før og varmet opp etter kirka
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg hadde også blitt fornøyd! Namnam Gå for det, du - mye enklere a`gitt (hvis ikke du liker godt å lage mat da) Koldtbord er mye jobb (men godt).
321 Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 jeg lagde biff stroganoff i dåpen vår og det var kjempe populært. vi hadde salat og rundstykker til. det er ganske lettvint og kan ordnes dagen i forveien. vi serverte det og klokka , funket veldig bra!
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Gryte er jo kjempegodt! Det blir sikkert alle fornøyde med! Vi hadde koldtbord, men det var KUN fordi mamma og pappa betalte for catering, ellers hadde vi også tenkt å gå for gryte. Enkelt og veldig godt
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Gjør akkurat det du føler for. Skal jo kose dere og! Vi har vært så heldige at svigers skal lage maten, skal ha dåpen der. Er utrolig glad for det!
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Vi hadde biff stroganoff med ris, salat og loff. Vi bestilte det som catering vi da(mamma insisterte på det, og å betale). Var veldig greit, kom på døren ferdig oppvarmet når vi kom hjem fra kirken. Det slo godt an her.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 takk for synspunkter..... mamma stiller egentlig villig opp som kokk, men jeg har liksom lyst å gjøre det selv også.. og da er det lettest å lage noe sånt- tidsmessig. og nå sier dere ar dere hadde blitt forøyde så da satser jeg på at gjestene mine blir det også---- hihi
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 vi skal ha lammestek vi. tenkte først at det ble litt tidlig med ens tor middag, men det er jo søndag. middag i 13-14 tiden er jo ganske normalt på en søndag, ihvertfall for noen(ikke hos oss da men) hehe
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Vi hadde koldtbord i dåpen, var 20 til middag, men tenke også mye på biffgryte Neste gang det blir noe opplegg, så blir det biffgryte med ris og loff, nam !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå