Gå til innhold

ikke gå til ostehuset i stavanger


Gjest

Anbefalte innlegg

der er det ikke mye velvilje til barnevogner dessverre.. lite plass, og lite tilmøtekommende betjening. synd, for der er fantastisk god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men hjelpe meg....hvorfor tror du at betjeningen er så strenge på dette med barnevogner? Hvis en liten gjeng med 3-4 barnevogner kommer innom for en matbit...og brannalarmen går, tenk deg at alle skal forbi en haug med barnevogner først...!?!?

Og hvis noen får lov, med bare en barnevogn, en gang, så vil jo selvsagt alle andre også inn med vogna!

Det er overhode ikke plass til vogner på en slik plass!

På en lørdag står jo køen ut døra....hvor ville du satt barnevogna da!?!?!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare sitte ve vinduet, så har du vogna på utsida sånn at d kan se den hele tida..? Har sett mange har gjort det.. Så slipper du å styre inn med den. Litt kompromisser må man da vel kunne gjøre når man har barnevogn vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Synes ikke det er så rart... man har ikke forkjørsvei bare fordi man har barnevogn... Jeg er også veldig begeistret for maten på Ostehuset, men har selv jobbet på restaurant/cafe og ser absolutt at barnevogner der inne ikke er ideellt... Men nå åpner de snart ny avd i Lervig, den blir større og helt sikkert plass til barnevogner! Hold ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

jeg hadde aldrig gått der.sette vogna med ungen oppi ute,nei vet du hva..reagert på det der mangen ganger.. i tillegg har det hendt flere ganger at stakkars babyer ligger ute og hyler og dere sitter inne og ikke hører en dritt så ukjente må inn og spør hvem barnet tilhører..ta heller turen på en plass dere kommer inn med vogner. stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

JO!

 

Dere burde på gå Ostehuset i Østre bydel istedet med vogner. En liten trilletur fra byen, stort lokale med plass til vogner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå som jeg misunner dere Ostehuset i Stavanger!!! Hadde gjort hva som helst for å få til å spise lunsj der :)

 

bor i Tromsø nå, og vi har ikke i nærheten av maten som dere har

 

men jeg skjønner VELDIG godt poenget me då ikke ha med barnevogn inn der! det er jo et pittelite lokale! tror jeg hadde latt vogna stå ute med babycall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

De har plass ja, men er ikke lov likevel. Himla irriterende når det regner og en skal ta ut og inn unger fre vognen. Jeg skjønner en ikke kan ha masse vogner, men hva med å sette en grense på 5 stk om gangen eller noe sånt? Første mann til mølla... Ikke har de stellebord heller....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...