1jente+1spire Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg og Sambo. planlegger en syden tur bare oss to sammen før småen kommer... men hvor lenge før termin bør vi reise? noen som vet? må jeg få det godkjent fra legen?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 er det ikke etter uke 32 du attests fra legen da?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Noen flyselskap vil at du skal ha legeattest uansett kor langt du e kommet. Har hørt så mye forskjellig om når du kan reise så tørr ikke svare på det. Jm vet sikkert. go tur
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Du må sjekke med flyselskapene. De har forskjellig policy. Noen krever legeattest tidlig, og andre nekter helt å ta med gravide når det er mindre enn 1,5 mnd igjen. Det er greit å ha sjekket med selskapet først, og så evnt. skaffe en legeattest om det er det eneste du trenger. Jeg ble nektet å fly med vårt reisebyrå via jobben fra 15. ferbuar, jeg har termin 28. april. Men det er fordi de ikke vil ta en slik risiko dersom noe skulle skje. Jeg reiser nemlig en del i jobben. Vel, kun i 1 mnd til da.. Så blir jeg satt på bakken gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå