Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 liggende på vaskerommet nu? Er dere flinke til og ta det etter hvert eller slik som meg som har hele vakerommet fult i skittent og rent tøy som skal brettes. Har sikkert 10 maskiner liggende, huff huff. MÅ bli flink og ta det etterhvert!
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Hehe - det var min plan for helga, da - skal vaske de tre maskinene tøy som flommer over kanten på skittentøykurven siden forrige vaskedag før jul. Takk og pris at mamma vasket noen maskiner da vi var der i jula:)
småen og smulan Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Vaskerom. Ja, det hadde vært fint:-)
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jepp, 10 maskiner høres nokså riktig ut her også. Får liksom ikke noe system på det. En ting er å få klærne vasket, men så er det alt som skal skje etterpå: henge opp, ta ned, brette, bære bort. Og så alle de evinnelige sokkene uten partner.. Må bare le når jeg ser vaskepulverreklame som mener at en sånn tablett gjør alt så mye mere lettvint. Ja, særlig..som om det er der arbeidet ligger
Lapez Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 HAHA må le, fordi egentlig så er jeg flink til å vaske klær, vi har to sånne dunker fra IKEA en svart- hvor mørke klær ligger og en hvit en hvor det lyse er oppi. Det har det vært OVERSVØMMELSE av klær nå i det siste, så jeg sitter med 4 dunger soterete klær på stua nå, å vasker til den store gullmedalje!! =) hehe, men til vanlig er det alltid halvfulle skittentøysdunker... Men nå er det litt mer slitsomt å drive å bøye seg ned og opp hele tiden. (uke 32)
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Så flink du er! Hvordan får du til å holde kurvene halvfulle sånn stort sett? Vil gjeeeerne ha noen tips
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Mener du at du ikke har fått tak i de nye vaskepulvertablettene som gjør alt arbeidet for deg, inkludert å legge sokkene i par i riktig skuff?
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Hehe Men da må man vel ha en vaskemaskin som ikke bytter ut en og en sokk med en ny en?! Hos meg kommer det ut flere enslige sokker enn jeg putter inn, det sverger jeg på!
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Vi flyttet for to og et halvt år siden, og i det ene rommet i kjelleren står det litt assortert rot fra forrige leilighet som jeg bare ikke har rukket å gjøre noe med. Var inne der i går for å hente noe, og la merke til to poser som sto for seg selv på gulvet - hva var det i dem? Jo, sokkenes svar på "the Lonely Hearts Club Band"... Fra for to-tre år siden... Mye sjans for at jeg finenr partneren til noen av dem???
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Hørtes kjent ut! Men mannen min sier at han har funnet løsningen, da. Nemlig å bare kjøpe like sokker. Så kanskje det blir det: bare røde sokker med striper og skliunderlag i str 25, rosa sokker i str 27 osv??
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Her om dagen vasket jeg sengetøy etter besøk rett før jul, og ut av dynetrekket som ikke hadde vært i bruk på en stund ramlet en nusselig liten sokk str 18 med små fugler på. Og jeg hadde faktisk partneren i singelsokkboksen!
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Guttungen bruker nå str 25, så den hadde vært savnet en stund...
mammae:-) Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 har vel nesten en halv maskin skittentøy. Akkurat det har jeg alltid vert flink, tar det etterhvert jeg:-)
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 Haha Men er det ikke snålt å se de bittesmå sokkene da? Tenk hvor små de er i begynnelsen. Nå ser jo sokker i str 27 bare ut som digre julestrømper, jo, i sammenligning
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #15 Skrevet 5. januar 2007 Hmm... den havna litt skjevt. Skulle vært svar til sokkefinnersken
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 #16 Skrevet 5. januar 2007 Sokkefinnersken svarer! Ja, det kan jo i grunn se ut som at jeg ikke har gjort annet i det siste, kanskje fordi jeg omsider har gått ut i permisjon (liksom - sitter på jobb igjen i dag selv om jeg mest Bimmer!) og har begynt å ta inn over meg at jeg faktisk må få organisert et par ting til jeg skal bli *gulp* tobarnsmor. Én ting er at sokkene er små, men hva med de absurde bittesmå klærne den lille i magen liksom skal passe inn i? Husker jo sønnen min i dem, men han er jo stor nå...
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 #17 Skrevet 5. januar 2007 10 maskiner her også, garantert. skjønner ikke hvordan det går an.. ja har en kæll som bruker enormt med klær, og en 5 åring som ikke er fullt så ille....(og det er ille det...)så til slutt stakkars lille store meg med en garderobe som er nok så kjip igrunn... bugner ikke med klær om dagen akkurat! OG ALIKEVEL så svømmer vaskerommet over i skittentøy! er det mulig???? er så lei, og vet ikke i hvilken ende jeg skal begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå