Gå til innhold

Har begynt å få mage jeg!


Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Er ca 12 uker på vei etter legens utsagn, men får bekreftelse på ul onsdag.. Magen er veldig synlig da.. Har ikke lagt på meg noe enda heldigvis.. La på meg 25 kg forrige gang, håper det ikke blir så mye denne gang..

 

Hvordan går det med dere andre småmager da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10 uker på vei, og må gå i mammabukser allerede! Og jeg har lagt på meg 3 kilo! Er ganske slank, så det synes godt. Men så tidlig har det ikke vært de to forrige gangene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 uker i dag (etter egen beregning - legen mener jeg er ca en uke lengre etter målinger på ul, men jeg tror ikke det kan stemme...).

Har begynt å merke at det er noe som er på vei å vokse frem helt nederst på magen. Vittig, kan ikke huske at jeg kjente det sånn sist - da var det mer at navlen "forsvant" og magen var høyt oppe hele tiden - nå er det derimot mer som om den vokser frem helt nede. Sist brukte jeg mine vanlige bukser hele tiden pga så høy mage - spørs om det blir sånn nå....

 

Har så langt tatt av 5 kg...men jeg tok av mer i begynnelsen sist og gikk opp 17 kg, så jeg vet det kommer...men hadde vært greit å slippe med noe mindre kg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa :) Er 10 uker på vei og måtte kjøpe min første mammabukse i går! Ingen av buksene mine passer lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...