Gå til innhold

Prematur bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på utkikk etter pampers prematur bleier. Noen som vet hvor jeg fåt tak i det ? De hadde dem på sykehuset, men her får jeg bare tak i Libero sine prematurbleier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de får du nok ikke tak i.Det kan hende a noen apotek kan bestille dem for deg,men de selges ikke i butikk

Skrevet

Du kjøpe paa apoteket. Men er dyrere enn vanlige bleier. Vi brukte newborn 2-4 kg, de var super til de smaa bebisene.

Skrevet

Ser du skrev pampers, libero var det jeg nevnte ovenfor.

Skrevet

Apoteket kan skaffe libero, så de kan sikkert skaffe pampers også. Vi bestilte libero bleier denne uken, og fikk da spm : er det libero sine du vil ha? Så da kan det jo tenkes de kan skaffe pampers også ;) Libero sine kosta 56,- for en pk der vi kjøpte hvertfall ;)

Gjest econia
Skrevet

tror apoteket på haukeland sykehus hadde pampers prematur (husker ikke kjede navnet) men de hadde libero sine på nyfødt der.

vi kjnøpte libero prematur selv. sambo kom trekkende med pampers sine fra utlandet, jeg likte ikke dem, men det kommer vel alltid an på hva en er vandt med :)

Skrevet

Du kan bestille prematurbleier på unik-kids.dk. Det koster mer enn på apotek her i Norge, men det er jo veldig greit hvis det er langt til nærmeste utsalgssted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...