Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jeg er på utkikk etter pampers prematur bleier. Noen som vet hvor jeg fåt tak i det ? De hadde dem på sykehuset, men her får jeg bare tak i Libero sine prematurbleier...
gullets mamma Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 de får du nok ikke tak i.Det kan hende a noen apotek kan bestille dem for deg,men de selges ikke i butikk
Stolt trebarnsmamma Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Du kjøpe paa apoteket. Men er dyrere enn vanlige bleier. Vi brukte newborn 2-4 kg, de var super til de smaa bebisene.
Stolt trebarnsmamma Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Ser du skrev pampers, libero var det jeg nevnte ovenfor.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Apoteket kan skaffe libero, så de kan sikkert skaffe pampers også. Vi bestilte libero bleier denne uken, og fikk da spm : er det libero sine du vil ha? Så da kan det jo tenkes de kan skaffe pampers også Libero sine kosta 56,- for en pk der vi kjøpte hvertfall
Gjest econia Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 tror apoteket på haukeland sykehus hadde pampers prematur (husker ikke kjede navnet) men de hadde libero sine på nyfødt der. vi kjnøpte libero prematur selv. sambo kom trekkende med pampers sine fra utlandet, jeg likte ikke dem, men det kommer vel alltid an på hva en er vandt med
mamman til lilleprins Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Du kan bestille prematurbleier på unik-kids.dk. Det koster mer enn på apotek her i Norge, men det er jo veldig greit hvis det er langt til nærmeste utsalgssted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå