♥Tullerusk♥ Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Ser du har testet... =o) GRATULERER MED SPIREN=o) Håper det var det da...=o) hihi... *Klemme deg* =oD
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2007 Dytter så du ser senerer Er vel opptatt med kjæresten din nå tenker jeg=o) klem
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 heia, takk takk..ja var optatt i hele går ja:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Hihi... Tenkte meg det ja... Var sa sambo da? Hva var reaksjonen hans?? Klem
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 han er super happy...så han ville passe nevøen min i natt så han kunne øve seg,,hihi..så nå styrer han med mating og bleier og heile pakka.hehe, han er så skjønn..
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Prøvde også å gratulere i går. Så morro!!! ikke bekymr deg så veldig for den blødningen. Etter all sansynlighet var det en hormonell blødning uten betydning for bebis:) Lykke til på 1. tri! Håper å komme etter straks..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 ja alle kommer neste ikm, kan jo ikke gå dit alene..... så jeg kommer nok til og henge her lit ja:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2007 Hehhe... Så gøy da... Du skal se at ting skal gå bra=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå