Gå til innhold

Ny her jeg:-)

Anbefalte innlegg

Heisann

Veldig bra med et forum hvor jeg ser at andre også er veldig opptatt av el osv.Vi ønsker oss veldig barn og har foreløpig hatt bare en pp. Men jeg ble så utrolig skuffet da mensen kom i går at jeg ble overrasket over meg selv. Vet jo innerst inne at det ofte ikke er full klaff på første forsøk, men jeg følte meg så gravid!! Det er litt press på oss også da. Vi har bare mulighet for en pp til før vi må vente i 6 mnd før vi prøver igjen. Pga at jeg går på skole og kan være ferdig med den til sommerne og må så finne en jobb og jobbe i minst seks mnd før jeg kan føde. Om vi får klaff i feb kan jeg legge det inn i skoleperioden og utvide den til juni 2008. Da får jeg vært hjemme med babyen i 8 mnd før jeg må jobbe. Høres kanskje litt invilket og teit ut, men vi må gjøre det sånn. Har regnet mnd/skole/fag/jobb/økomomi så mange ganger nå at jeg vet det kan funke sånn vi har planlagt nå. Skal jo leve og klare oss økonomisk også. Har ikke prøvd før pga langtidssykdom hos meg. Men er nå frisk og klar for baby:-) Mannen min ble fra seg av glede da legen sa vi kunne sett igang.Føles veldig godt at han er så ivrig også. Vi snakkes:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7655774-ny-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen i klubben.

Det der hørtes ikke teit og inviklet ut i det hele tatt. Det virker mer som dere virkelig har tenkt dere om og vil gjøre alt for at dere og babyen skal ha det bra, også økonomisk!

Syntes det er kjempe fint av dere.

Håper dere klarer å få spiren til å sitte denne gangen!!

Masse lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7655774-ny-her-jeg/#findComment-7657167
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...