Lille jente Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Alle tror jo at jeg er gravid. Får hele tiden kommentarer. I dag reiste TR, og det vil si at jeg IKKE er gravid...men alikevel... I går satt jeg hos mamma, og jeg følte meg ordentlig blubbete ettersom jeg har lagt på meg ett par kilo i julen. Jeg sa dette til mamma, da svarte hun bare: Jeg tror du er gravid jeg. I dag på jobben var det en kollega som sa at jeg hele tiden var så trøtt for tiden. Da sier en annen: Du er ikke gravid da? Når man er gravid blir man jo veldig trøtt. Det hører med til historien her at INGEN av disse vet at vi prøver å få en liten.... Men...Waaaas up???
Serephina Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Kanskje folk har sagt det før også, men at du ikke har tenkt over det før nå. Nå prøver dere jo og man biter seg mer merke i sånne ting. Bare en tanke:-)
Lille jente Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 sant nok...men jeg kan ikke huske at folk har vært så "på hugget" før... Kanskje det er julefettet som henger godt...haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå