Gå til innhold

Hvor gammel var baby første gang h*n lå borte? - håper mange vil svare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukas var litt over 12 mnd da han sov borte for førset gang ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt, men tror han var ca 2,5 mnd. Gikk helt glimrende :)

Skrevet

Er 10 mnd og har ennå ikke vært på overnatting, men hadde sikkert gått finfint om vi hadde gjort det. Har ikke hatt behov for barnevakt over natt ennå nemlig :o)

Skrevet

Skal når hun er 5 mnd, har allerede planlagt det:) Først nå jeg tenkte på at hun faktisk er 5(!) mnd da. Det går sikkert kjempebra! Har hatt litt skriking de siste kveldene, så da har jeg tenkt litt pådet. Men det er jo faktisk en stund til, og de har faktisk hatt barn selv en gang og:)

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd har ikkje lagt borte ennå, ihvertfall ikkje aleine, men dette fordi vi ikkje har hatt behov for det ennå. :) og fordi mormora hennes har vert opptatt med skule og eksamen siden ho blei født så har ikkje villa plaget ho. Vi får ta det igjen til sommaren :)

Skrevet

9 mnd gammel. Sov hos farmor og farfar mens vi var på konsert en kveld. Det er nok verst for mor og far ja, barnet har det helt toppers.

Skrevet

Min "baby" var 2 år da hun for første gang sov hjemmefra... ;-)

Skrevet

Om hun sover over en natt spiller vel ingen rolle? Jeg var engstelig første gang min sov over hos min mamma men fy søren så deilig!!! Blir fort vant til det ja. Vi nøt det veldig både mannen min og jeg. og sønnen vår var i beste hender!!

Vær glad hun har bestemødre som syns det er på tide at hun sover hos dem en natt :)

Skrevet

11 mnd og enda ikke sovet borte, men er på tide nå kjenne rmor. Hadde vært godt med en natt "fri"

Skrevet

Mine små har vært mellom 3 og 6 mnd når de har sovet borte første gang og både barn og besteforeldre har kost seg:) Er lenge mellom vert liggebesøk da:)

Skrevet

Første gang min var borte å lå over så var han nesten 8 mnd. Men jeg hadde vært borte fra han tidligere også da han var 5 mnd, når jeg måtte operere, men da var han hjemme. Hun som passa han er bestevenninna mi og barnets gudmor. Gikk kjempe fint begge gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...