Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jenta våre er 6 mnd, og har ikke vert på overnattingsbesøk enda. Men det begynner å bli på tide mener bestemødrene Jeg er så redd det skal skje noe, selv om jeg vet at hun vil ha det bra.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jenta vår var syv måneder... Vi lå der selv også.. Vi var ute og kom sent hjem og det var bestemora som la henne, og sto opp med henne så vi fikk sove....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Min tulle er fem mnd og har heller ikke sovet borte enda. Dette er barn nr to og jeg vet at alt ville gått bra dersom hun hadde gjort det. -men hun har vært skikkelig pupp-jente frem til nå og det har ikke vært mulig å gi henne flaske... Håper dette går bedre fremover, for hadde vært godt med en natt i fred og ro.
yasmina Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Her har dem aldri sovet borte alene, og dem er 22 mnd og nesten 7 mnd. Men jeg har vært borte fra dem da, dem er blitt lagt av andre her hjemme som også er stått opp med dem. Men vi har ingen plass dem kan sove. Kun hos tante og de har kun 50 km og en hund som ikke liker barn.
pandabjørn Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 min gutt var 6 mnd da han lå borte hos mormor og bestefar da var vi på weekentur i Oslo bare jeg og min kjære, det var veldig deilig å sove lenge om morran... tror de fleste bekymrer seg litt vel mye at tenk om det skjer noe.. jeg har ikke den bekymringen heldigvis
Simselimsen Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Tror hun var to mnd, men hun lå over hos besteforeldrene, og vi er naboer så det er bare 20m dit.
tomat15 Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Min sønn sov borte første gang når han var tre mnd. Jeg var ikke redd for noe. Stoler fult på mamma. Hun har tross alt oppdratt meg og mine søsken. Det eneste var vel at jeg fikk fryktelig bryst spreng. Han har sovet over der flere ganger. Det er også de som passer han. Han ser besteforeldrene flere ganger i uka og blir glad for å se dem. Det viktigste er vel at barnet er trygg på de han sover hos.
Brillemamma Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Han lå borte første gang når han var 10 uker...om jeg ikke husker helt feil... Gikk veldig bra det!
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 5,5 mnd nå og ikke sovet borte enda...er vel på tide snart
Chatzy Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 min har heller ikke sovet borte enda.. han er 7mndr...
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Lillegutt her er 6,5mnd og har enda ikke sovet borte, blir nok en stund til de enda kan jeg tenke meg...
Gjest -lilly- Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 Sønnen min var 8 mnd da han lå en natt hos besteforeldrene sine. Da var vi i bryllup. Nå er dattera vår 5,5 mnd, men har ingen planer om å ha henne på overnatting enda. Hun våkner fortsatt 2-3 ganger om natta for å få pupp, så......
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 Tre mnd var begge mine første gang de sov over hos min mamma og pappa.Ikke noe problem. Nå er eldste 6 år og yngste 8 mnd og er to sosiale og utadvente små personer som elsker mormor ig morfar......
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #15 Skrevet 5. januar 2007 6 uker var gullet. og det gikk kjempe fint. men har bare blitt den ene gangen siden gullet ikke vil ha flaske lenger. dessuten har hun begynt å bli en mammadalt så hun hadde vel protestert. hun er 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #16 Skrevet 5. januar 2007 babyn min er utadvendt og sosial og veldig glad i besteforeldre oldeforeldre og ikke redd nye personer selv om han ikke har sovet borte enda.. så det er ingen sammenheng... han er 7mndr og en uke
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. januar 2007 #17 Skrevet 5. januar 2007 Oioioi.....var ikke meningen å tråkke på noen tær her da!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #18 Skrevet 5. januar 2007 Hvordan kan du si at det ikke har noen sammenheng da anonym? Babyen din er jo bare 7 mnd. Skal disse små lære seg å være borte fra mamma og pappa nytter det ikke å begynne når de er 5 år. Jeg har tre barn og to av de har vært vandt til å sove borte fra de var babyer.Minste er mye yngre og ble kanskje "dullet" mere med og sov aldri borte før hun var 1 år.Og da var det ikke bare bare skal jeg si deg.Og hun var veldig sosial og glad i alle mennesker. Så jeg tror faktisk at om barna skal bli trygge og vandt med andre mennesker bør man la andre som står dere nære slippe til litt.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #19 Skrevet 5. januar 2007 MIn er tre måneder og jeg har bestemt at han f--- ikke skal bort på overnatting. Nå har vi jobba og slitt hardt for å få innarbeida en rutine som gjør at gutten sovner i 19 tiden og det skal ikke dullende bestemødre, bestefedre, tanter og onkler få lov til å ødelegge:) De har jo ikke noe "krav på" overnattingsbesøk. Jeg overnatta ikke hos mine besteforeldre en eneste gang når jeg var liten og kan ikke helt se vitsen egentlig..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 #20 Skrevet 5. januar 2007 Da hun var 2 mnd. passet mormoern hennes henne her hos oss, men da kom vi hjem på natta. Ellers var hun på hytta da hun var 2 1/2 mnd og i syden, da hun var 5 mnd (men vi var jo også der- så det teller kanskje ikke? hehe) Første gang hun sov borte uten oss var hun 6 1/2 mnd, tror jeg =) Etter det har hun sovet borte 2 ganger til. Ikke vært noe problem.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #21 Skrevet 5. januar 2007 Han var 3, 5 mnd første gang han sov borte. Var hos foreldrene mine.
Murmeline Skrevet 5. januar 2007 #22 Skrevet 5. januar 2007 Hvor langt unna er det da? Er jo bare å dra dit om det blir for ille. Her har snuppa hatt en overnatting hos sin tante, det gikk veldig fint. Hun var 2mnd da. Har lyst til å sende henne på overnatting snart igjen, hadde gjort godt for meg og pappaen..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #23 Skrevet 5. januar 2007 Å sove bort uten mamma eller pappa til stede gjorde førstemann da hun var 2 år, og andremann på 3,5 år har ikke hatt noe ønske om det ennå. Hos oss venter vi til barna selv synes det er stas med overnattingsbesøk. Eldstemann har siden hun var 3 år ofte vært på flere dagers besøk til besteforeldrene sine. Hadde noen i slekten bodd nærmere, slik at de hadde ukentlig kontakt med barna, hadde det sikkert vært aktuelt tidligere. Og barna våre er forresten veldig sosiale av seg!
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. januar 2007 #24 Skrevet 5. januar 2007 Snuppen er nesten 6 mnd, har ikke sovet borte ennå. Jeg har ikke hatt verken lyst eller anlednig (siden han ammer flere ganger om nettene), og er det opp til meg kommer han ikke til å overnatte borte på lenge ennå heller. De kan jo se han når som helst på dagtid!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 5. januar 2007 #25 Skrevet 5. januar 2007 Hun var ca 4 mnd gammel, men hun får mme, så er jo litt lettere og la bestemødre passe dem en natt da.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå