Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Bare lurer på om det er noen her som vet om sosiale møteplasser i Oslo for oss som er nye i byen - gjerne der en kan treffe andre med nye babyer Er ny her i byen, og kjenner ingen. Kan bli litt kjedelig i lengden merker jeg. Noen som har tips?
firemerkersmør Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Finne noen her inne som bor i nærheten. Jeg bor f.eks på Bjerke. Vet kirkene har mange arrangementer. Trilletreff og babysang. Ikke spesiet kristent innhold tror jeg. Kanskje du kan få være med i en barselgruppe på helsestasjonen? Lov å spørre.
-carina- Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Legg ut ett innlegg på DIB-treff-sidene... Du er hjertlig velkommen til å komme neste onsdag, da skal juli-klubben treffes hjemme hos meg. Men vi utelukker ikke andre som ikke er i juli-klubben (Sjekk treff-sidene) Og så lå det et innlegg her nå nettopp om trilletreff neste fredag... Du kan også sjekke ut åpen barnehage, sikkert en i nærheten av der du bor! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå