LillianS Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Idag har jeg 40 dager igjen til min termin , og kan kalle meg høygravid Utrolig rart , det har gått så fort. Gleder meg noe enormt til å få denne babyen ut , og få magen for meg selv. Og kunne ta på meg mine egne klær igjen, åhhhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 5. januar 2007 #2 Del Skrevet 5. januar 2007 Om 13 dager følger jeg deg. Begynner å kjenne at jeg er klar og gleder meg til å se vårt lille nurk:-) I natt drømte jeg at jeg fødte. Dersom det blir like enkelt i virkeligheten blir det ingen sak, men jeg tror nok jeg hadde en vel utopisk drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 5. januar 2007 #3 Del Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer!! Går så fort nå altså Jeg har akkurat 30 dager igjen i dag, så det går skremmende fort, men er veeldig klar for dette nå.. Alt er på plass, så er en smule utålmodig nå ja Gleder meg også til å kjøpe klær til meg selv igjen og få kroppwn tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 8. januar 2007 #4 Del Skrevet 8. januar 2007 I dag er det min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå