Gå til innhold

skuffa!!!!

little_pony

Anbefalte innlegg

så satt jeg her da.prøvde å fortelle typen om muligheten om at jeg er gravid..å fikk klar beskje om at flere barn vill han ikke ha.har to me noen andre å et med meg...di andre barna bor ikke her og er såpass gamle-..viser heller ikke intr for vårt barn..er det så galt da at får vi denne babyen så vil det bli tre år forsjell???dette var ikke planlagt å har vært nøye med prev..,men det skjedde likevel...er helt fortvilt...tårene fosset i går,tenkte på den lille babyen..men tanken p¨å å være alene med to i en alder av 22 er ikke fristende å samtidi gjøre skolen ferdi...

noen som har noen råd elle noe???

Fortsetter under...

D e din kropp, du må se sjøl ka du har samvittigheit til å gjøre, åg ka du ikkje har samvittigheit tell å gjøre.

Vesst du vill beholde barnet så syns eg at du ska gjøre d.. vesst du ikkje vill beholde d, så e d jo en anna sak..

Eg e sjøl 20 år no, åg ska bli mamma førr første gang, åg eg ska bli aleinemamma:)

Vi va ilag, men når d bei slutt så sa han at han ikkje hadde løst på nåkka baby alikavel, d e en måned sia no.. Åg veit du ka, eg har d supert uannsett *elske å være gravid*

Eg e i uke 21 no:) (kan jo ikkje heilt sammenlignes me deg som har et lite gull fra før av)

Eg har ei venninna som har tatt abort, åg ho sei at d va d rette valget førr ho.

Kjenne også ei som har tatt abort åg som har fått to barn i etter tid, åg som fortsatt tenke at ho kunne hatt tre osv..

Du må gjøre d du føle e rett:)

Åg vesst du ende opp aleina, så e d ikkje verdens undergang!

D e jo trossalt han som går glipp av nåkka da;)

*Alt ordne seg for snille piker*

E d ikkje d dem bruke å sei:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...