Gå til innhold

skuffa!!!!

little_pony

Anbefalte innlegg

Skrevet

så satt jeg her da.prøvde å fortelle typen om muligheten om at jeg er gravid..å fikk klar beskje om at flere barn vill han ikke ha.har to me noen andre å et med meg...di andre barna bor ikke her og er såpass gamle-..viser heller ikke intr for vårt barn..er det så galt da at får vi denne babyen så vil det bli tre år forsjell???dette var ikke planlagt å har vært nøye med prev..,men det skjedde likevel...er helt fortvilt...tårene fosset i går,tenkte på den lille babyen..men tanken p¨å å være alene med to i en alder av 22 er ikke fristende å samtidi gjøre skolen ferdi...

noen som har noen råd elle noe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

typen din skal ikke ha noen som helst innvirkning på valget ditt, dette er noe du bestemmer helt selv, og har du lyst å beholde babyen, så gjør du det, vet det kan være vanskelig å tenke på det å bli alene, men..

Lykke til iallfall:-)

Skrevet

er DITT valg og IKKE hans!!!!!!

Skrevet

henger meg på denne..lykke til:)

Skrevet

ikke tenk på hva han vil du som bestemmer... bedre å være alene med to skjønne unger enn å... angre på noe du kanskje gjør?

Skrevet

D e din kropp, du må se sjøl ka du har samvittigheit til å gjøre, åg ka du ikkje har samvittigheit tell å gjøre.

Vesst du vill beholde barnet så syns eg at du ska gjøre d.. vesst du ikkje vill beholde d, så e d jo en anna sak..

Eg e sjøl 20 år no, åg ska bli mamma førr første gang, åg eg ska bli aleinemamma:)

Vi va ilag, men når d bei slutt så sa han at han ikkje hadde løst på nåkka baby alikavel, d e en måned sia no.. Åg veit du ka, eg har d supert uannsett *elske å være gravid*

Eg e i uke 21 no:) (kan jo ikkje heilt sammenlignes me deg som har et lite gull fra før av)

Eg har ei venninna som har tatt abort, åg ho sei at d va d rette valget førr ho.

Kjenne også ei som har tatt abort åg som har fått to barn i etter tid, åg som fortsatt tenke at ho kunne hatt tre osv..

Du må gjøre d du føle e rett:)

Åg vesst du ende opp aleina, så e d ikkje verdens undergang!

D e jo trossalt han som går glipp av nåkka da;)

*Alt ordne seg for snille piker*

E d ikkje d dem bruke å sei:)

Skrevet

jes heheh æ e ei snill piaa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...