Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake fra 1 tri...

Anbefalte innlegg

Hei. Kommer akkurat hjem fra innvendig ultralyd der han fant ut at det ikke var noe liv lengre...huff...kjipe greier... var litt forberedt da, har hatt smerter og blødd en god del de to siste dagene. Var ca 7+5 idag. Så nå trur jeg det blir en liten pause fra alt dette, vil føle meg pigg igjen før jeg setter igang på nytt. Klem=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7655418-da-kommer-jeg-tilbake-fra-1-tri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Uff, det var trist å høre.... Tøft å få en sånn beskjed, har opplevd det selv. Slapp av nå og gi deg selv lov til å være lei deg og etterhvert kommer du sterkere tilbake.

Ønsker deg lykke til og sender deg mange varme klemmer!

Annonse

Uff. Jeg føler med deg. Mistet etter 7+5 jeg også (XU). Det begynner vel å bli en 14 dager siden og jeg er utrolig lettet over å føle at kroppen allerede er på vei tilbake til sitt gamle. Det er forferdelig trist! Det er liksom en fysisk og psykisk påkjenning sammen med en sorg over mange forskjellige ting. Men om man er åpen om det selv er det jammen mange som har vært gjennom det samme, og som har både 2, 3 og 4 barn i dag :) Må nok innrømme at jeg gruer meg litt til å prøve igjen. Hva om det samme skjer igjen... Men det tror jeg det er liten sansynlighet for!

Lykke til og håper du snart får humøret tilbake og føler deg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...