Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i fast jobb,men vil bytte.... ser du hvorfor? Kommer jeg til å få jobb, og hva av informasjon får du opp i tilfelle rundt ny jobb?

Ser du noe frieri i nærmeste fremtid? og hva med antall barn, kjønn og når neste kommer?

God helg, håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er foresten født 03.08.81 og han 16.04.81.

Håper å få noen svar.

Skrevet

Jeg er ikke noe flink til å se grunnen slik der. Men får opp konflikt, kan det være grunnen til at du vil bytte jobb. Får opp at du vil få ny jobb, men det vil ta ei stund. Du kommer ihvertfall til å trives innenfor den nye jobben. Får opp at det kan ha noe med butikkarbeid å gjøre.

Får ikke opp noe frieri i nærmeste fremtid. Men får opp totalt 4 barn på deg, først to guttet, og så to jenter. Får opp at du vil bli gravid igjen rundt september.

Skrevet

Tusen tusen takk. Konflikter på jobben ja:-( litt morsomt å lese, Skal på intervju i morgen og i neste uke, håper du tar feil der,men at du får opp butikkarbeid er litt morsomt siden jeg har lyst til å prøve det,men er enda bare med tanken vi får se:-)

Og kanskje det er jeg som må fri:-)

Sist jeg ble spådd ble det fortalt at vi kom til å få 5 barn. Og det kan vell gjerne stemme når du skriver 4 nå( vi mistet i desember)

Vi har 2 gutter nå så får vi bare vente på jentene.

Kommer det 2 om gangen? eller hvor mange år blir det mellom?

Ser du skolegang på meg?videre utdanning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...