Gå til innhold

Stakkars gutten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt hos dagmamma. I et helt år nå har han stått opp akkurat når han selv vil på morgenen, noen dager ikke før 1030!! Og han legger seg rundt 2000 hver kveld.

men hos dagmammaen må de sove fra 1100-ca 1300, og da må han jo stå opp tidlig, ca 0700 for å bli trøtt til 11. Jeg har hatt innkjøring med han denne uken, har nettopp selv begynt på skolen, så har måttet levere han 0800 så jeg rekker skolen til 0900. Han har sovet alt fra 1 time til halv annen hos dagmamma OG sovet i ca tre til fire tida for han har vært helt utslått. Går rutiner seg til etterhvert? Vi har aldri hatt faste rutiner på morgenen for sambo begynner på jobb 10 to 12 annenhver dag og jeg eeeeeelsker å sove på morran...

Håper han finner den nye rytmen snart og våkner av seg selv 0700. Kjipt er det jo da at dette også skjer de dagene vi har fri og kan sove lenge.. men sånn er det vel bare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke hvor gammel han er men er han rundt året så hadde vi to dupper per dag i den alderen, pluss 12 timer på dagen. Dette går seg til, skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...