Gå til innhold

Februar: Sover deres natten over?


rødt&blått

Anbefalte innlegg

Vi hadde en god periode før jul, men det har liksom gått over.. Er litt på scratch igjen, hun vil ha mat om natta! Har prøvd å være strnge og kun tilby vann og smokk, men hun hyler jo i 3-4 timer -og da orker ikke vi mer. Har konkldert med at ikke "skrikemetoden" funker på snuppa.. De nettene vi har prøvd, har hun vært skikkelig sart og trist dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, det høres ikke bra ut.... Vi ammer tidlig morgen, men da sovner vi begge igjen. Med tidlig morgen mener jeg fra 0500 og utover;)

Han ligger på eget rom og jeg henter han og ammer, så legger jeg han tilbake i egen seng. I dag sov han til 0830:)

 

Lillegutt får 4 måltider om dagen siste måltid før natten er grøt i 1730 tiden. Så ammer jeg han før han legger seg kl 1900.

Vet ikke hvor mye mat hun får på dagtid? Virker hun sulten eller er det bare kos på natten? Spiser hun fra begge puppene?

 

Håper det løser seg for dere. Vet det er mange som ammer litt om natten enda.... Men hvis det er skikkelig slitsomt så hør med helsestasjonen om råd.

Lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Dattra mi sov hele natta fra hun var to måneder hun:)))

Nå er hun 16 måneder og legger seg halv syv,syv og våkner alt fra ni til halv tolv dagen etter...HUn er så innmari snill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi har også sovet hele natten fra hun var 6 uker... måtte vekke henne får å gi henne pupp. Fra hun var 3-4 mnd har hun sovet hele natten. Legger henne mellom kl 18-19 og da sover hun til 09-10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...