Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Og hvor mye av hver? Jeg har 1 ullbody (50) og 1 ullstilongs (56) 2 bomullsbodier (50) 6 bomullsbodier (56) 1 kosedress (50) 1 kosedress (56) 1 "fluffy" vogndress (56) 2 bomullsluer 8 par bomullssokker Kommer til å kjøpe ull- sokker, votter og lue + et par sparkedresser og pysjer, så ta resten etterhvert. Er dette for lite? Bør jeg ha mer, og evt. hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 5. januar 2007 #2 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har vel også kjøpt noe av det samme som deg + votter, lue og pysjer og tror ikke det er no vits å kjøpe så mye mer i de små str.. Man vet jo ikke om man får brukt det no særlig + at man kommer jo mest sansynlig til å få masse klær! Skulle det bli krise, så får heller sambo ta seg en shopping tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 5. januar 2007 #3 Del Skrevet 5. januar 2007 Det jeg selv har handlet er Sett med body, bukse og jakke str 56 utenpå dress str 62 ( da kan den brukes lenger og det er greit at det er plass til klær inni også ) 2 strømpe bukser og tre par sokker:) Det er faktisk alt jeg selv har kjøpt. Men jeg har mange bodyer, sparkebukser, strikka klær osv, som jeg har vert hjemme hos mamma og hentet:) Så tror jeg skal greie meg Vil ikke kjøpe noe særlig for av erfaring fra venninner og nær familie som har født så får man så utrolig mye også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten mamma Skrevet 6. januar 2007 #4 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg satt på stuegulvet og sorterte klærne til lillejenta her en kveld, og konklusjonen var at vi trenger ikke kjøpe noe mer klær til henne før ho er 6 måneder omtrent! Har ikke kjøpt så veldig mye selv enda, men har mamma og svigermor og noen veninner som har tatt helt av! Og i tillegg har vi arvet en del fra min besteveninne som fikk jente i februar i fjor. Vi har: 10-14 bodyer i hver str fra 50-74 5-8 bukser i hver str fra 50-74 6-10 gensere i hver str fra 50-74 2 kjøredresser i hver str 50-62 8 strømpebukser str 56-68 18 par sokker str 0-3 mnd +Div kjoler, sparkedresser, pysjamaser, luer, votter osv. Ble helt sjokkert jeg da jeg så hvor mye vi har fått! Det som jo ville vært flott nå, var om en liten gutt kom ut istedenfor ei jente...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har vasket og brettet klær i helgen, og jeg har så altfor mye, kommer ikke til å få brukt alt... Har vært så utrolig heldig å arve av 2 stykker, utrolig mye pent Så nå er jeg i rute her ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howdy Skrevet 10. januar 2007 #6 Del Skrevet 10. januar 2007 To bodyer (sambos julegave til nurket :-) ) og to pysjer som jeg fant, ellers ikke særlig mye nei. Begynner å se at det kanskje er greit å gjøre noe snart. 5 uker + til termin. Vi tar en kveldstur for å shoppe litt til fredag tenker jeg .-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bumbibjørn Skrevet 10. januar 2007 #7 Del Skrevet 10. januar 2007 alt i str 56 jeg har 2 ullbodyer 6 bomullbodyer 4 kosedresses 3 pysjamas 2 par sokker 2 bomullsluer 2 par votter 1 tykk lue 3 gensere 2 bukser har igjen å kjøpe vogndress..... tror du har nok klær,,,men hadde kansje kjøpt 1-2 kosedresser/sparkedresser til og eventuellt pysjamas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå