Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jeg hadde eggløsning for to dager siden, og i går opplevde jeg at jeg fikk en svak stripe med blod i utfloden etter å ha vært på do... Hva bedtyr dette? Noen som vet? Godt eller dårlig tegn?
miss_chica Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 hmm..min mensen starta med litt blod i utfloden, men det kan jo ikke være det på deg. kanksje du hadde en kraftig el? da kan man jo blø bittelitt. hvis det er tilfelle så er du hverfall veldig fruktbar..kan ikke være festeblødning, for det er for tidlig.. vi får satse på at du er veldig fruktbar =)
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Kanskje utfloden er eggløsningsslim, det kan det være litt brunt eller rødt i det slimet. Så hvis du fant eggløsningen med eggløsningstest, viser jo testen stigningen av luteiniserende hormon (LH) i urinen som kommer ca 12-36 timer før eggløsningen. Som regel kommer eggløsningen siste dag man har eggløsningsslim eller dagen etter på. Dette har jeg lest på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå