Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Har en VELDIG øm pupp som etter amming og etterfølgende pumping ikke føles helt tom. Kjennes nesten ut som de første ukene av svangerskapet. Litt oppblåst liksom. Ikke noe rød og ingen kuler. Puppen er nesten litt sår å ta på, og jeg har influensafølelse i kroppen. Kan det være betennelse, eller er det noe annet?
Expat Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Er det mulig for deg å avlegge melkeprøve (og svangerskapstest) hos fastlegen din? Da dyrker de melken og finner ut hva som står på. Det kan jo også være en klump langt inne? Det finnes ikke-bakteriell brystbetennelse, da har man hatt sånn spreng at melken er blitt drevet ut i vevet, og man kan få feber og influensafølelse, og føler at puppen er mørbanket. Som ved annen bb, pump/amm regelmessig, ta smertestillende legen har sagt ok til for febernetsetting, varme og luft til. Men ikke ullinnlegg rett på puppen. Lykke til!
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Tusen takk for svar. Får da inderlig ikke håpe at jeg er gravid. men resten av rådene skal jeg nok få fulgt. Ha ei god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå