applsn Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 min gutt er 4 mnd gammel og bruker den minste bilstolen..men det ser ut som om den begynner å bli for liten, han sitter med fotene helt ytterst på stolen og det ser ikke ut som om han sitter godt i det hele tatt.. da vi har ganske korte seler i bilen vår, så må den neste stolen stå forovervendt.. når byttet dere bilstol og hvordan bilstol gikk dere over til da?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 elise har beina oppetter stolryggen. skal prøve å vente med nytt sete til hun er 10mnd. kjøpte et forovervendt som stol nr2. hun hater å sitte bakovervendt i baksetet
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hei ish:o) Hvordan går det? Lenge siden sist.. Vi fikk beskjed om å bytte bilstol når hun var 6 mnd gammel, har enda ikke gjort det da:o( Bruker nå en bilstol som er med bærestang på. Aner ikke merke på det. Men skal bytte nå da. Klem fra
applsn Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 hei..joda det går bare bra..eller du kan nå lese inlegget over så ser du nå hvordan det går.. vi bruker også bilstol me bærestang på enda, men må vel nesten bytt snart ja.. hvordan går det med deg da? har ikke sett deg på msn på en stund nå... klem:)
børdi Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 min er snart 8 mnd men over 9 kg, vi har byttet nå, siden han hadde føttene oppetter seteryggen og med vinterklærne på får han nesten ikke på selen.. Han har nå gamle setet til eldstejenta, et casual play sete, tror det er det det heter, hehe...Men sitter fortsatt bakover da, prøver på det så lenge det går. Ville ventet en stund med å bytte jeg om jeg var dere,
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Huff stakkars:o( Leit å lese:o( Håper det retter på seg for dere og den lille. Er ikke greit med småbarn:o( Med meg går det rimelig opp og ned. Fikk kraftig fødselsdeprisjon, så jeg kan vell si at det har rett og slett vært 6 mnd med rent helvette hær i gården. Står litt hær som jeg skrev for noen dager siden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/7598797 Amanda er ganske lik din lille gutt, var som å lese sin egen historie da jeg leste innlegget ditt:o( Bare at hun tok det ca 3-4 timer hver kveld å legge. Slik var hun i 4 mnd. Og nå er hun sur for alt vi gjør med henne. Så det kan være rimelig hardt. Av og til synes jeg at det er et under at foreldre holder sammen etter barnet er kommet til. Og det er ikke noe særlig å ikke får tid sammen lengre heller.Så det er vell grunnen til at jeg ikke har vært så mye på bim og msn:o( Men jeg håper virkelig at det retter seg for dere ganske snart. Har han lært noe, f.eks ligge på mage en stund eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå